loading...
تازه های مد و زیبایی
نازبانو بازدید : 29 یکشنبه 24 فروردین 1399 نظرات (0)

جوش نزنیم! راه های مقابله با جوش و آکنه

پوست صورت، گردن، قفسه سینه، پشت و شانه ها به دلیل داشتن غدد چربی، و داشتن غدد تعرق شرایط مساعدی را برای رشد میکروب ها فراهم می کنند. لذا جوش های بسیاری ممکن است در این نواحی از بدن دیده شوند.
درمان جوش ها، تنها از راه کاهش میزان آنها امکان پذیر است. در اینجا راه هایی را برای کم کردن بروز این جوش ها برای شما بیان می کنیم.
۱ - صورت خود را بیش از حد نشویید
تنها کثیف بودن پوست منجر به بروز اکنه و جوش  نمی شود، بلکه بسیاری از انواع لکه ها و جوش های پوستی به دلیل شستشوی زیاد پوست به وجود می آیند، زیراشستشوی زیاد سبب تحریک شدن پوست می شود. مواد شوینده پوست، مثلا صابون ها، حاوی مواد شیمیایی هستند که تماس بیش از اندازه این مواد با پوست منجربه کاهش سلامت پوست و در نتیجه بروز لکه ها و جوش های پوستی زیرا با استفاده زیاد از شوینده برای پوست پوست تحریک شده و منجر به ایجاد می شود. می توان مناطق مستعد بروز جوش های پوستی را با یک پاک کننده ملایم و آب گرم، روزی دو بار شست تا تحریک پوست برای بروز جوش های پوستی را به حداقل برساند.
2.کمبود آب
نوشیدن آب سبب بهبود کیفیت پوست شما خواهد شد. در طول روز حتماً به میزان کافی آب بنوشید؛ پس از مدتی کوتاه، تأثیرات فوق العاده و بی‌نظیر آن را در پوست خود مشاهده خواهید کرد. نوشیدن آب علاوه بر این‌که جوش‌ها را از پوست شما دور می‌کند، باعث می‌شود تا پوست درخشان و شادابی نیز داشته باشید.نوشیدن روزانه 8 لیوان آب توصیه می شود.3-لمس بیش از اندازه صورت

سعی کنید صورت خود را زیاد لمس نکنید. هر قدر هم که احساس می‌کنید دستان شما تمیز و بدون باکتری است، مطمئن باشید که هنوز مقداری باکتری در دستان شما وجود دارد که با لمس زیاد صورت توسط دستان‌تان، باعث بروز جوش‌های ناخوشایند می‌شوند.و از طریق دستتان باکتری ها به صورتتان راه می یابند.
4- می توانید غذاهای مورد علاقه خود را مصرف کنید
این تفکرکاملا درست نیست که خوردن شکلات و غذاهای چرب ارتباط مستقیم با بروز جوش و آکنه دارد. آکنه زمانی رخ می دهد که منافذ پوستی توسط چربی سلول های پوستی و باکتری های طبیعی پوست بسته شوند و سبب بروز ورم و التهاب شوند. استفاده از برخی غذاها منجر به بروز واکنش های هورمونی در بدن می شود که باعث تولید بیش از حد سلول های پوست و یا تولید چربی بیش از حد خواهد شد و در نتیجه منجر به جوش زدن پوست می شود . ولی باید از مصرف بیش از حد غذاهای چرب مثل پیتزا و نیز شکلات خودداری کنید. بطور کلی باید گفت الگوی غذایی تاثیر بسزایی در سلامت پوست دارد.
5-خورد ن شکلات و سودا باعث ایجاد آکنه می‌شود
بحث در مورد رژیم غذایی مناسب برای پیشگیری از آکنه هنوز ادامه دارد البته این تصور که خوردن شکلات به میزان زیاد و کافئین باعث ایجاد جوش و آکنه می‌شود هنوز بر جای خود باقی است و بسیاری از پزشکان هم این موضوع را تایید می‌کنند. 
6 - به صورت مداوم از مواد آرایشی استفاده نکنید
از مصرف مواد آرایشی چرب و دارای چربی زیاد حتما حتما خودداری کنید. استفاده از این گونه مواد چرب، منافذ پوست را مسدود می کند وجوش های پوستی و آکنه زیادی را ایجاد می کند و ظاهری ناخوشایند برای شما درست میکنند. از مواد آرایشی استفاده کنید که حاوی مواد معدنی سبک و پودری شکل هستند که احتمال بروز جوش و آکنه را کمتر می کند. قبل از استفاده از مواد آرایشی، صورت خود را با آب سرد بشویید تا منافذ موجود بر روی پوستتان کاملا ریز و کوچک شوند و بعد از پاک کردن آرایش نیز حتما صورت خود را شستشو دهید.
7- از مصرف محصولاتی که سبب چرب شدن موها می شود اجتناب کنید
از موادی مانند ژل مو که حاوی چربی زیادی است اجتناب کنید. همیشه موهای خود را تمیز نگه دارید. اگر موهای چربی دارید، روزانه آنها را بشویید.زیرا مو مرتبا در ارتباط با صورت قرار میگیرد و چربی به صورت میدهد.وقتی که شما شب ها میخوابید پوستتان در تماس با موهایتان قرار دارد.
8- جوش های خود را دست کاری نکنید وفشار ندهید

ترکاندن جوش ها سبب بدترشدن اوضاع می شود و فرایند بهبودی را کندتر می کند. جوش ها حاوی مواد آلوده ای هستند که با ترکیدن، مواد آلوده خود را به دیگر مناطق پوست انتقال می دهند.

منبع:https://haftoyek.com

نازبانو بازدید : 37 شنبه 23 فروردین 1399 نظرات (0)

ست لباس زير فانتزي دخترانه
همه اين را مي دانيم که انتخاب لباس چقدر مي تواند روي زيبايي شما تاثير بگذارد و شما مي توانيد با انتخاب يک لباس مناسب چه مقدار زيباتر ديده شويد . حال که با انتخاب نادرست تمام اين خاصيت ها عکس شده و شمايي که زيبا هستيد، خوب به نظر نخواهيد آمد . مساله مهم در اين بين ، اين است که اگر شما لباس زير مناسبي انتخاب نکنيد ؛ حتي لباس زيبايي هم پوشيده باشيد ديگر آن در تن شما جلوه نخواهد داشت !
پس در اين قسمت ما به شما نکاتي را در اين رابطه خواهيم گفت که به شما در انتخاب کمک کنيم .
سعي کنيد لباس زيرهايي که در طول روز استفاده مي کنيد ، داراي پارچه اي طبيعي باشد و در آن از الياف مصنوعي استفاده نشده باشد. اين موضوع راحتي و حتي سلامت شما را در بلند مدت تضمين مي کند و همچنين اين الياف با پوست شما سازگار بوده و از بروز هرگونه حساسيت جلوگيري مي شود .
در جشن ها و مهماني ها از چه نوع لباس زير هايي بايد استفاده کنيم انتخاب لباس زير در مهماني ها به لباس شما وابسته است . اگر شما يک لباس دکلته مي خواهيد بپوشيد از لباس زيرهايي از جنس دانتل استفاده کنيد زيرا اين جنس باعث مي شود بالاتنه شما زيباتر ديده شود و يا از سوتين هايي که قابليت دکلته شدن را دارند و يا سوتين هاي چسبي پروانه اي استفاده کنيد تا بندهاي سوتين براي بهتر ديده شدن شما مزاحمت ايجاد نکند .
در اين مقاله ما انواع ست زنانه و ست زنانه اسپورتو ست زنانه چرم و ست زنانه چرم ارزان و ست اسلش زنانه و ست زنانه بهاري و ست پاييزه زنانه شيک و ست لباس زيرو ست لباس زير زنانه و ست زنانه جديد و ست جليقه زنانه و ست لباس زنانه حرير و ست ورزشي زنانه و ست زنانه شيک و جديد و ست لباس زنانه خاص و ست لباس زنانه ترک و ست لباس زنانه اسپورت و ست لباس زير عروس و ست لباس زير فانتزي و ست لباس زير مجلسي و ست لباس زير زنانه جديد را به شما نشان ميدهيم و مزاياي هر کدام را به شما خواهيم گفت.

لباس نيم تنه دخترانه اسپرت 
اگر شما سينه هاي کوچکي داريد از سوتين هاي جکدار استفاده کنيد تا سينه هاي شما را بزرگتر و جذاب تر نشان دهد تا لباس به تن شما بنشيند و زيبايي شما را دو چندان کند شما با رعايت کردن اين نکات مي تونايد منجر به خوش تيپ بودن و خوش فرم بودن بدنتان شويد.
در نگهداري لباس زير به اين نکات توجه داشته باشيد اولين نکته اين که سعي کنيد لباس زير خود را با دست بشوييد. اگر اين کار بسيار مهم را با ماشين لباس شويي انجام مي دهيد حتما ابتدا لباس هاي زير خود را در تور يا سبد شستشوي مخصوص اين کار برزيد و از لباس هاي ديگر آن ها را جدا کنيد و در آخر هم تنظيمات ماشين خود را روي لباس هاي حساس قرار دهيد و دما آب را هم روي سرد بگذاريد تا بافت و فرم لباس زير شما زود ازبين نرود و عمر آن بيشتر گردد.
در اين مقاله سايت هفت و يک ما به سوالاتي مثل چه لباسي زير مناسب است و چه لباس زيري بپوشيم و چه رنگ لباس زيري بپوشيم و لباس زير دکمه دار و چه لباس زيري باعث تحريک همسرم مي شود و چه رنگ لباس زيري بپوشيم و .... پاسخي کامل و جامع مي دهيم.
براي حفط سلامت خودتان حتما اين نکات بهداشتي را رعايت فرماييد.
لباس زيرتان را با صابون ضدحساسيت بشوييد
از لباس‌هاي زير‌تان بايد بيشتر از لباس‌هاي معمولي مراقبت کنيد، زيرا‌ آن‌ها با حساس‌ترين نقطه از پوست بدن شما به‌مدت طولاني تماس دارند. دکتر کلي-جونز توصيه مي‌کند از صابون‌هاي ضدحساسيت براي شست‌و‌شوي آن‌ها استفاده کنيد، زيرا «تماس هر‌چيز صابون‌مانند يا هر‌ نوع ماده شيميايي با اندام شما باعث ايجاد التهاب، خارش يا واکنش‌هاي حساسيت‌زا مي‌شود».

لباس‌هاي زيرتان را با لباس‌هاي ديگري که به ديگر ترشحات بدن آلوده هستند نشوييد
در محيط‌هاي بيمارستاني، لباس‌هايي که آلودگي‌هايي از منابع مختلف (مثل استفراغ، خون، ادرار و غيره) دارند بايد جداگانه شسته شوند. همين کار را بايد با لباس زير هم انجام داد، به‌خصوص اگر فردي از خانواده‌تان در بيمارستان کار مي‌کند. اگر مايعات آلوده ديگري مثل قي يا خون وجود دارد، سعي کنيد آنها را تاحدامکان از لباس بزداييد و دور از لباس‌هاي زيرتان نگه داريد.
هر سال لباس‌هاي زيرتان را دور بيندازيد
شايد به‌نظر برسد نيازي به انجام اين کار نباشد، آن‌هم با اين‌همه دقت و مراقبت در شست‌و‌شوي مرتب آنها. اما بنا‌ بر گفته مؤسسه مراقبت‌هاي خانه داري (Good Housekeeping Institute)، ممکن است حتي در لباس‌هاي زير‌ تميز تا 10هزار باکتري زنده وجود داشته باشد.
وجود اين‌همه باکتري به اين دليل است که در آب ماشين لباس‌شويي باکتري وجود دارد. حدود 1ميليون باکتري فقط در 2 قاشق غذاخوري آب ماشين لباس‌شويي وجود دارد و حدود 83 درصد از لباس‌‌هاي زير‌ تميز تا 10هزار باکتري دارند!
احتمال دارد لباس زير شما علاوه بر باکتري حاوي مدفوع نيز باشد. بنابر گفته? دکتر گِربا «به‌طور متوسط در هر لباس زير يک‌دهم گرم مدفوع وجود دارد».
دورانداختن سالانه لباس به محيط‌زيست آسيب مي‌رساند و اگر مشکلات باکتريايي نداريد بهتر است اين کار را انجام ندهيد. اما بنا بر توصيه متخصصان، اگر به واژينور باکتريال يا ديگر بيماري هاي عفوني مبتلا هستيد، بهتر است هر سال لباس زير نو بخريد.

انواع مدل هاي شورت و سوتين زنانه 
لباس زير بدليل اين کـه در دسترس ديد نيست نبايد مورد بي توجهي قرار بگيرد. بد نيست کـه هر چند وقت يک بار لباس زير خودرا بجوشانيد تا کاملا ضد عفوني شود و آلودگي‌هاي آن از بين برود. اتو کردن پس از شستشو نيز دراين امر بسيار موثر خواهد بود. يکي از اشتباهات رايج مـا اين اسـت کـه پس از شستن لباس زير آنرا زير لباس‌هاي ديگر پهن مي کنيم تا پنهان باشد.
اما بهتر اسـت لباس زير مستقيما در دسترس هوا باشد تا خشک شود و ذرات معلقي کـه جذب خود کرده اسـت در اثر هوا از بين بروند. براي خشک کردن لباس زير بهتر اسـت کـه در جاي تميز و ترجيحا بـه صورت آويزان پهن شوند. اگر بتوانيد هرروز لباس زيرتان را بشوئيد بـه سلامت شـما کمک بزرگي خواهد شد.

منبع:https://haftoyek.com

نازبانو بازدید : 23 چهارشنبه 20 فروردین 1399 نظرات (0)

چند نکته مهم در انتخاب شورت مردانه 
مهم‌ترین نکات خرید شورت مردانه چیست؟
زود به زود لباس زیر بخرید
تصور اکثر آقایان از لباس زیر این است که می‌توان آن را تا زمانی که واقعاً پاره و بلا استفاده نشده است، پوشید. یا این‌که خانم‌ها هستند که دوست دارند لباس‌زیرهای متنوع به تن کنند یا به دلیل ویژگی‌های خاص اندام تناسلی‌شان، لازم است که برای حفظ سلامت و رعایت بهداشت بیشتر، زود به زود لباس زیر بخرند. اما این تصورات به کل غلط است.
بهترین مدل شورت یعنی مدلی که مناسب اندام شما است
باکسر Boxer یا اسلیپ Briefs؟ سؤال این است؟ مدل‌های متنوع شورت به صورت کلی هیچ مزیت خاصی بر یکدیگر ندارند. یعنی نمی‌توان به طور قطعی گفت شورت باکسر به دلیل آن‌که امکان ارتباط دستگاه تناسلی با هوا را فراهم می‌کند، لزوماً و همیشه بهتر از شورت اسلیپ است. یا چون شورت اسلیپ می‌تواند تا حد زیادی از دستگاه تناسلی مراقبت کند، پس باید همیشه شورت اسلیپ به تن کرد. در واقع این‌که کدام شورت مردانه بهتر است به دو موضوع بستگی دارد.
یک این‌که سلیقه شما کدام مدل را می‌پسندد؟ و دوم آن که ویژگی‌های فرم اندام چیست؟ در خصوص دلیل اول که خودتان باید تصمیم بگیرید. اما در مورد دوم، پیشنهادهایی وجود دارد. به طور مثال شورت اسلیپ بیشتر مناسب مردانی است که :
ران‌های پهنی دارند. بنابراین می‌خواهند به هنگام راه رفتن یا دویدن اصطکاک کمتری بین پوست بدن و پارچه لباس زیر ایجاد شود.
تمایل زیادی به پوشیدن شلوارهای جین و تنگ دارند. به همین دلیل پوشیدن شورت باکسر به خاطر ردی که روی پارچه شلوار از خود نشان می‌دهد مناسب آن‌ها نیست.
فعالیت فیزیکی آن‌ها در طول روز زیاد است. به همین سبب پادار بودن شورت تا حدی برای آن‌ها دست و پا گیر است.
ورزش می‌کنند و احتمال آسیب‌دیدگی دستگاه تناسلی در آن‌ها زیاد است.
طبع بدن آن‌ها زیاد گرم نیست. بنابراین پوشیدن شورتی که به تن می‌چسبد و امکان عبور هوا ندارد، برای آن‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کند.
همان اندازه که حفظ بهداشت لباس زیر در حفظ سلامتی خانم‌ها نقش دارد، در مراقبت از سلامتی آقایان نیز مؤثر است. یعنی آقایان نیز باید به تعویض هر روزه لباس زیر خود عادت کنند. و البته حداقل هر ۶ ماه یک بار برای خرید شورت جدید هزینه کنند.


انواع طرح های شورت مردانه عروسکی
دراین بخش مقاله سایت هفت و یک ما انواع مختلف شورت مردانه فانتزی و شورت مردانه عروسکی وشورت مردانه عروسکی جدید و شورت مردانه باب اسفنجی و شورت مردانه طرح پرچم آمریکا را به شما معرفی میکنیم.
برای شستشوی لباس زیر مردانه به موارد زیر دقت کنید :
دوام لباس‌ زیر مردانه بیش از هر چیزی به شستن با دست بستگی دارد . انداختن‌ در لباسشویی هم تنها با قرار دادن آنها در کیسه توری و بدون حالت خشک‌کن قابل قبول است، در غیر این صورت این لباس‌ها با مداومتی که در پوشیدن آنها هست، کمتر از یک ماه دوام می‌آورند.
پس بهترین کار، شستن آنها با دست در آب خنک است. لباس‌های زیر همرنگ را با هم بشویید تا رنگ پس ندهد و بعد از شست‌وشو با فشار دست، آب آنها را بگیرید و آویزان کنید. با این کار مدت زیادی از این لباس‌ها با شکل و ظاهر سالم استفاده خواهید کرد.
مطمئنا همه ما وقتی لباس زیر نو می‌خریم که مخصوصا پول زیادی بابت آن پرداخت کرده باشیم؛ گاهی فراموش می‌کنیم که این لباس ها چطوری به دست ما رسیدند و برای اولین استفاده هیچ وقت آنها را نمی‌شوییم به دلیل آن‌که امکان دارد با شستن لباس ها رنگ آن‌ها عوض شود یا از فرم اولیه بیفتند. این مسئله در مورد هر نوع لباسی هم بی اهمیت باشد و کمتر به چشم بیاد در مورد لباس‌های زیر که استفاده می کنیم حساسیت ویژه ای پیدا می‌کند.
اما تا به حال از خودتان این سوال رو پرسید که چه کسی این لباس‌های زیر را دوخته است؟ یا چطور بسته بندی شده اند؟ در چه شرایط و کارتون‌هایی به مغازه رسیده‌اند؟ یا قبل از شما چه کسی آنها را پرو کرده است؟ هر زمان که هر کدام از این سوالات را با خود تکرار کنید مطمئنا اولین کاری که انجام می‌دهید شستن لباس‌های زیر حتی قبل از اولین استفاده
بعد از شستن لباس زیر آن را در معرض آفتاب خشک کنید.
به طور کلی معمولا لباس در هوای بسته خشک می شود و در محیط خانه هایی که آفتاب گیر نیستند، از حمام برای خشک شدن لباس استفاده می شود و به دلیل اینکه فضای این محیط مرطوب است و آفتاب گیر نیست، احتمال رشد قارچ و میکروب ها زیاد است. بنابراین حتی الامکان لباس هایتان را در فضای باز در معرض آفتاب خشک کنید. در غیر این صورت، می توانید از اتو استفاده کنید اما به این مساله توجه داشته باشید که اتوکردن لباس زیر باعث ضدعفونی کردن لباس نمی شود بلکه صرفا آن را خشک می کند.
تنگ و يا گشاد بود لباس زير مردانه و اهميت آن :
تنگ و يا گشاد بودن لباس زير مردانه به انتخاب خود شخص برمي گردد گشادي لباس راحتي بيشتري به فرد مي دهد و از نظر پزشکي هم توصيه بر لباس زير مردانه گشاد است چرا که لباس زير تنگ ايجاد حساسيت کرده و همچنين باروري فرد را تحت تاثیر قرار می دهد .
و اما پوشيدن و يا نپوشيدن لباس زير مردانه :
نپوشيدن لباس زير مردانه دربرخي موقيت ها مي تواند لذت بخش باشد اما متخصصان در مورد اين موضوع اخطار مي دهند .
اگر کاري انجام مي دهيد که منجر به عرق کردن مي شود نپوشيدن لباس زير مي تواند براي فرد ايجاد مشکل نمايد .

قیمت ، مشخصات و خرید شورت های مردانه ارزان
با توجه به توضیحاتی که در این مقاله ارائه داده ایم شما به راحتی میتوانید خرید شورت به صورت عمده و خرید اینترنتی شورت اسلیپ مردانه و خرید انلاین شورت اسلیپ مردانه و خرید شورت پادار مردانه ارزان و خرید شورت پادار کوتاه مردانه را انجام داده و از کیفیت فوق العاده محصولات موجود در سایت هفت و یک لذت ببرید.
آیا می‌دونین چه شورت هایی برای چه اندام هایی مناسبه؟! شورت‌های پادار و اسلیپ و نیم‌پا کیان تن پوش، راحتی و آرامش کلیه افراد را در هر سن و سایزی در نظر می‌گیره و شما رو برای تمام لحظات همراهی میکنه.
۱- اگه ورزشکار هستین، از شورت‌های پادار (باکسر) استفاده کنین.
در صورتی که شما جزو دسته افرادی هستین که میزان عرق کردن بدنتون زیاده و یا پوست حساسی دارین، شورت‌های مردانه پادار (باکسر) رو حتما انتخاب کنین.
برای افرادی که لاغرترن و پاهای باریکتری دارن این شورت‌ها گزینه خوبیه. ولی دقت کنین، اگه از شلوارهای تنگ یا شلوار جین استفاده می‌کنین، این شورت‌ها گزینه مناسبی نیست چون ممکنه روی شلوار رد بندازه.
شورت‌های پادار اغلب مورد پسند ورزشکاران و افراد میانسال هم هست. این شورت‌ها از عرق سوز شدن پاها در هوای گرم و فعالیت زیاد جلوگیری میکنه. پس اگه راحتی بیشتر براتون مهمه از این شورت‌ها استفاده کنین.

منبع:https://haftoyek.com

نازبانو بازدید : 28 سه شنبه 19 فروردین 1399 نظرات (0)

ماسک قهوه کاکائو
قطعا همه خانم ها به دنبال راهي براي دستيابي به پوستي زيبا هستند و در اين بين ماسک هاي پوستي را هم امتحان مي کنند. در ادامه طرز تهيه ماسک هاي پوستي با استفاده از قهوه و کاکائو را آورده ايم. شايد دستور تهيه ي اين ماسک شبيه به دستور پخت شيريني باشد. ولي نگران کالري هاي اضافه نباشيد. 
قهوه تا حدودي مانع از دست رفتن آب از نسوج بدن مي شود. همچنين کاکائو منبع غني آنتي اکسيدان است. هر دو ماده پوست معمولي مايل به چرب را به پوستي سالم و درخشان مبدل مي سازد. قطعا همه از چنين پوستي استقبال مي کنند. 
ماسک قهوه و کاکائو در ظرف شيشه اي در بسته 
پيش از استفاده از اين ماسک روي پوست، آن را روي بخش داخلي بازو که حساس تر است امتحان کرده و اطمينان يابيد نسبت به اين مواد حساسيت نداريد. اين ماسک، ماسکي ضخيم است. ماسک را به استثناي چشمانتان روي صورت گذاشته و دقت داشته باشيد زمان استفاده از ماسک، روي پوستتان خراش نيافتد. چرا که تفاله هاي قهوه مي تواند موجب ايجاد خراش روي سطح پوست گردد. 
مواد لازم براي تهيه ماسک
4 قاشق غذاخوري پودر کاکائو تلخ
2 قاشق غذاخوري عسل گرم شده
4 قاشق غذاخوري قهوه فوري يا دانه هاي قهوه، تفاله ريز و نرم
يک عدد تخم مرغ (يا 4 قاشق غذاخوري ماست معمولي، شير يا شيره براي ماسک هاي نازکتر)

نازبانو بازدید : 26 سه شنبه 19 فروردین 1399 نظرات (0)

آرايش هماهنگ با بيني
آرايشگري و آرايش کردن هنر به شمار مي آيد و نياز به مهارت کافي دارد. براي نمونه اگر بيني تان کوچک است و از سايه هاي تيره براي کناره بيني تان استفاده مي کنيد قطعا بيني تان کوچکتر به نظر مي رسد. در ادامه نحوه انجام آرايش هماهنگ با فرم بيني تان را آورده ايم. 
بيني هاي بلند
اين افراد براي کوتاهتر به نظر رسيدن بيني شان، براي نوک بيني و زير نوک بيني بايستي از يک سايه تيره تر از رنگ پوستشان استفاده کنند. 
بيني هاي پهن
بايستي با استفاده از سايه تيره تر از رنگ پوست خود براي دو طرف بيني تان استفاده نماييد. اين سايه تيره را اندکي به طرف گونه ها کشيده و بخش هاي برجسته صورت نظير گونه ها را روشن کنيد. اين گونه بيني شما کوچکتر به نظر مي رسد. بيني هاي کج

سايه زدن در اين بيني ها هم به شکل بيني هاي پهن است. با اين تفاوت که افزون بر دو سمت بيني بايستي روي بخش کج يا انحراف دار بيني خود سايه تيره بزنيد. اين تيرگي را اندکي به طرف گونه ها ادامه دهيد. 
هنگام درست کردن موهاي خود از آرايششگر بخواهيد حين درست کردن موهايتان به فرم موهايتان هم توجه کافي داشته باشد. 

نازبانو بازدید : 34 سه شنبه 19 فروردین 1399 نظرات (0)

روش فوري سفيد شدن پوست در 1 هفته 

همه دوست داريم که در کمترين زمان ممکن پوست خود را روشن ولطيف و زيبا و جذاب کنيم ، از شر آفتاب سوختگي راحت بشويم. جاي هيچ نگراني نيست باماهمراه باشيد.
امروزه همه ظاهرعالي را دوست دارند و بنا به همين دليل درپي داشتن پوست روشن هستند البته که حق هم دارند زيرا پوست آيينه زيبايي و شخصيت شماست و اين طبيعي است که کمي تيره شدن و يا آفتاب سوختگي شمارانگران کند. روش هاي زيادي وجود دارد که به شما کمک مي کند تا پوست خود را روشن کنيد و نسبت به مواد يا کرم هاي شيميايي انتخاب امن تري براي پوست شما هستند. که ما در اين مقاله سايت هفت و يک همه آنها را به شما آموزش مي دهيم.
ماسک هاي طبيعي که در اين مطلب براي شما آورده ايم يکي از انتخاب هاي مطمن براي روشن کردن پوست در کمترين زمان بدون اينکه هيچ خطري پوست شما را تهديد کند ، هستند. اين ماسک ها علاوه بر اينکه پوست شما را روشن مي کند تاثير زيادي در محافظت از پوست شما در برابر نور خورشيد نيز دارند . همچنين اين ماسک ها موجب تقويت پوست تان هم مي شوند.در اين مطلب ما چند مورد از بهترين اين ماسک ها همراه با دستور مصرف به شما معرفي مي کنيم تا درکمتر از 7روز به نتيجه دلخواه خود برسيد.
سفيد شدن پوست هاي تيره آنقدرها هم که تصورش را مي‌کنيد کار سختي نيست. کافي است به برنامه منظمي که در ادامه به توضيح آن مي‌پردازيم عمل کنيد. براي پيروي از اين برنامه شما به وسايل بسيار ساده‌اي نياز داريد. با با اين مقاله سايت هفت و يک همراه باشيد.
اما اولين نکته اي که بايد حتما مورد توجه قرار دهيد اين است که توصيه مي‌کنيم در ابتدا صورت خود را شسته و در نور مناسب از چهره خود عکس بگيريد تا بعد از پايان برنامه بتوانيد تغييرات پوست خود را به خوبي مشاهده کنيد.
در ابتدا بايد جنس پوست خود را بشناسيد
ابتدا در حالت عادي پوست خود را لمس کنيد. اگر به نظرتان به راحتي مي‌توانيد انگشت خود را حرکت دهيد و کمي احساس چرب بودن داريد پوست شما چرب است. در صورتي که با کشيدن دست روي پوست خود کمي با سختي مواجه هستيد و بعد از شستشو نيز روي صورت خود سفيدک مي‌بينيد، داراي پوست خشک هستيد و در غير اين صورت پوست شما معمولي است.اگر روي پوستتان جوش و اکنه مشاهده کرديد پوست شما آکنه اي مي باشد.
اين نکات را طي يک هفته رعايت کنيد تا پوستتان روشن تر شود :
1) دستگاه بخور را آماده کنيد و اگر دستگاه نداريد يک قابلمه نسبتا بزرگ از آبجوش را روي گاز قرار دهيد و شعله را ملايم کنيد تا خيلي ريز قل بزند.براي پوست‌هاي خشک، حساس يا جوش‌دار از بابونه خشک و براي پوست‌هاي چرب مخلوط آويشن و نعنا تازه يا خشک و مقداري آبليموي تازه را به آب اضافه کنيد. افراد داراي پوست‌هاي معمولي مي‌توانند از گل خشک يا بابونه استفاده کنند.اين کار را تکرار کنيد زيرا تا حدود زيادي باعث روشن شدن پوستتان مي شود.روش فوري  سفيد شدن پوست در 1 هفته 

همه دوست داريم که در کمترين زمان ممکن پوست خود را روشن ولطيف و زيبا و جذاب کنيم ، از شر آفتاب سوختگي راحت بشويم. جاي هيچ نگراني نيست باماهمراه باشيد.
امروزه همه ظاهرعالي را دوست دارند و بنا به همين دليل درپي داشتن پوست روشن هستند البته که حق هم دارند زيرا پوست آيينه زيبايي و شخصيت شماست و اين طبيعي است که کمي تيره شدن و يا آفتاب سوختگي شمارانگران کند. روش هاي زيادي وجود دارد که به شما کمک مي کند تا پوست خود را روشن کنيد و نسبت به مواد يا کرم هاي شيميايي انتخاب امن تري براي پوست شما هستند. که ما در اين مقاله سايت هفت و يک همه آنها را به شما آموزش مي دهيم.
ماسک هاي طبيعي که در اين مطلب براي شما آورده ايم يکي از انتخاب هاي مطمن براي روشن کردن پوست در کمترين زمان بدون اينکه هيچ خطري پوست شما را تهديد کند ، هستند. اين ماسک ها علاوه بر اينکه پوست شما را روشن مي کند تاثير زيادي در محافظت از پوست شما در برابر نور خورشيد نيز دارند . همچنين اين ماسک ها موجب تقويت پوست تان هم مي شوند.در اين مطلب ما چند مورد از بهترين اين ماسک ها همراه با دستور مصرف به شما معرفي مي کنيم تا درکمتر از 7روز به نتيجه دلخواه خود برسيد.
سفيد شدن پوست هاي تيره آنقدرها هم که تصورش را مي‌کنيد کار سختي نيست. کافي است به برنامه منظمي که در ادامه به توضيح آن مي‌پردازيم عمل کنيد. براي پيروي از اين برنامه شما به وسايل بسيار ساده‌اي نياز داريد. با با اين مقاله سايت هفت و يک همراه باشيد.
اما اولين نکته اي که بايد حتما مورد توجه قرار دهيد اين است که توصيه مي‌کنيم در ابتدا صورت خود را شسته و در نور مناسب از چهره خود عکس بگيريد تا بعد از پايان برنامه بتوانيد تغييرات پوست خود را به خوبي مشاهده کنيد.
در ابتدا بايد جنس پوست خود را بشناسيد
ابتدا در حالت عادي پوست خود را لمس کنيد. اگر به نظرتان به راحتي مي‌توانيد انگشت خود را حرکت دهيد و کمي احساس چرب بودن داريد پوست شما چرب است. در صورتي که با کشيدن دست روي پوست خود کمي با سختي مواجه هستيد و بعد از شستشو نيز روي صورت خود سفيدک مي‌بينيد، داراي پوست خشک هستيد و در غير اين صورت پوست شما معمولي است.اگر روي پوستتان جوش و اکنه مشاهده کرديد پوست شما آکنه اي مي باشد.
اين نکات را طي يک هفته رعايت کنيد تا پوستتان روشن ترشود :
1) دستگاه بخور را آماده کنيد و اگر دستگاه نداريد يک قابلمه نسبتا بزرگ از آبجوش را روي گاز قرار دهيد و شعله را ملايم کنيد تا خيلي ريز قل بزند.براي پوست‌هاي خشک، حساس يا جوش‌دار از بابونه خشک و براي پوست‌هاي چرب مخلوط آويشن و نعنا تازه يا خشک و مقداري آبليموي تازه را به آب اضافه کنيد. افراد داراي پوست‌هاي معمولي مي‌توانند از گل خشک يا بابونه استفاده کنند.اين کار را تکرار کنيد زيرا تا حدود زيادي باعث روشن شدن پوستتان مي شود.

منبع:https://haftoyek.com

نازبانو بازدید : 31 دوشنبه 18 فروردین 1399 نظرات (0)

خط چشم رنگي خانگي
در اين مطلب مي خواهيم نحوه تهيه خط چشم هاي رنگي در خانه با استفاده از سايه هاي شکسته که از آنها استفاده نمي کنيد را مطرح کنيم. مطالعه اين مطلب خالي از لطف نيست.
وسايل مورد نياز
ظرف کوچک خالي براي نگه داري محصول
آب
قلم خط چشم
گوش پاک کن
پرايمر چشم يا صورت
پودر رنگي آرايشي باز يا سايه چشم در رنگ مورد نظر
نخستين گام
براي اينکه دست هايتان ضدعفوني شود، دست هاي خود را شسته و سايه چشمتان را برداشته و آن را مانند پودر خارج نماييد.
حتما قبل از استفاده به تاريخ انقضاي آن توجه داشته باشيد. در صورتي که خط چشم هاي اکليلي را مي پسنديد سايه چشم هاي پودري داراي ذرات براق را انتخاب کنيد. در صورتي که علاقمند به سايه هاي مات هستيد، سايه چشم هاي پودري مات را انتخاب نماييد.

نازبانو بازدید : 32 دوشنبه 18 فروردین 1399 نظرات (0)

لوازم آرايشي مات و بدون اکليل را انتخاب کنيد. هرچه بيشتر اين موضوع را رعايت نماييد قطعا جذاب تر به نظر خواهيد رسيد.
بعد از آماده سازي پوست با کرم پودرهاي مايعي که هرگز پوست را براق نشان نمي دهند نوبت به ميکاپ چشمان مي رسد. اندکي ريمل به چشمانتان زده تا حالتي براي خط چشم کشيدن به دست بيايد. بعد از آن خط چشمي ظريف مماس با مژه ها پشت چشمانتان بکشيد. خط چشم هاي مدادي براي انجام اين کار مناسب تر هستند. به وسيله همان مداد گوشه انتهايي چشمتان را پهن تر و مانند سايه زدن باز نماييد. پس از آن مجددا از ريمل استفاده نماييد. به وسيله مداد دودي، خاکستري زير چشمانتان را هاله باريکي براي جذابيت بيشتر چشمان بکشيد. 

برحسب رنگ چشم سايه انتخاب کرده و پيشنهاد مي کنيم آن را هم از ميان گروه رنگهاي دودي، خاکستري مات انتخاب نماييد.
در صورتي که طرفدار آرايش هاي پررنگ هستيد، پيشنهاد مي کنيم از رنگهاي گرم مثل زرشکي يا نارنجي روي سايه خاکستري استفاده نموده و نوع آرايش خود را به آرايش تيره تغيير بدهيد.
براي اين زيرساخت آرايش، رژلب هاي مات مناسب تر است ولي امروزه دختران جوان، رژلب هاي مايع و براق را مي پسندند. از اين رو مي توان بين آرايش تضاد به وجود آورد و در کنار آرايش مات، از رژلب هاي براق استفاده کرد. 

نازبانو بازدید : 30 دوشنبه 18 فروردین 1399 نظرات (0)

بهترین کرم رفع چروک پیشانی
وقتی که علت ایجاد چین و چروک‌های پوست را بدانید، راحت‌تر با علائم پیری مقابله یا از آنها جلوگیری می‌کنید. اگر فقط چند لحظه داخل یک داروخانه قدم بزنید، متوجه سیل عظیمی از انواع لوسیون‌ها، سرم‌ها، کرم‌ها و سایر محصولات پوستی و زیبایی دیگر می‌شوید که همگی قول می‌دهند چین و چروک‌ها، لک‌ها و نواقص دیگر را از پوست شما دور کنند. حتی اگر جزء افرادی باشید که استفاده از کرم ضد آفتاب را فراموش نمی‌کنند، باز هم چیزهای زیادی هستند که باید از آنها اطلاع بیایید. برخی از حقایق مربوط به پوست باعث تعجب شما می‌شوند. اگر این حقایق را که احتمالاً تا به حال نشنیده‌اید، بدانید، این مقاله را بخوانیدهمچنین ما در این مقاله انواع کرم و کرم ضد چروک و کرم ضد چروک ایرانی و کرم ضد چروک بازیگران و کرم ضد چروک برای پوست خشک و کرم ضد چروک بوتاکس و و کرم ضد چروک بالا 50 سال و کرم ضد چروک بسیار قوی و کرم ضد چروک پیشانی و کرم ضد چروک پوست و کرم ضد چروک پوست و کرم ضد چروک تضمینی و کرم ضد چروک تریاک و کرم ضد چروک صورت و کرم ضد چروک جایگزین بوتاکس و کرم ضد چروک جوانه گندم و کرم ضد چروک حاوی روغن آرگان و کرم ضد چروک خانگی و کرم ضد چروک خوب ایرانی و کرم ضد چروک دست و کرم ضد چروک دور چشم و کرم ضد چروک زیر 30 سال و کرم ضد چروک و ضد لک و کرم ضد چروک سریع و کرم ضد چروک زعفرانی و کرم ضد چروک سریع و کرم ضد چروک شب و کرم ضد چروک عالی و کرم ضد چروک عسل و کرم ضد چروک فاقد چربی و کرم ضد چروک وعسل و کرم ضد چروک و ضد آفتاب و کرم ضد چروک و روشن کننده و کرم ضد چروک دور گردن را به شما معرفی می نماییم.

1- تابش نور خورشید
اگر در شرایطی هستید که هر روز چند ساعتی را در ماشین‌تان می‌گذرانید، بدانید اشعه‌های زیانبار نور خورشید اشعه‌های (uva) که باعث افزایش چین و چروک‌های پوست می‌شوند، به راحتی از شیشه اتومبیل عبور کرده و به پوست‌تان نفوذ می‌کنند. فرقی نمی‌کند که یک روز تابستانی باشد یا نه. بهترین راه برای محافظت از پوست، در برابر این آسیب‌ها، استفاده مرتب از کرم ضد آفتاب است.

2- خطوط اخم و مشکلات بینایی
مهم‌ترین دلایل ایجاد چین و چروک‌ها، افزایش سن و تابش نور مستقیم خورشید روی پوست و آسیب‌های ناشی از آن است. اما وجود چین و چروک‌های روی پیشانی و بین ابروها و در واقع خطوط اخم، می‌توانند نشان‌دهنده مشکل بینایی چشم‌ها باشند. بنابراین اگر این مشکل را برطرف سازید، ماهیچه‌های چشم دیگر به سختی فعالیت نمی‌کنند و راحت‌تر وظایف خود را انجام می‌دهند و این خطوط عمیق نیز کمتر و محوتر می‌شوند.

3- کلاژن
کلاژن از بخش‌های اصلی پوست است که باعث نرمی و انعطاف‌پذیری آن می‌شود.
افزایش تولید کلاژن‌های جدید، سبب می‌شود پوست سفت‌تر، پُرتر و محکم‌تر به نظر برسد و به همین ترتیب چین و چروک‌های آن کاهش یابد. معمولاً لوسیون‌ها حاوی اجزایی مثل ویتامین c، پپتیدها، اسیدهای هیدروکسی آلفا و رتینوئیدها هستند که همگی باعث تحریک سلول‌ها برای افزایش تولید کلاژن می‌شوند.

4- مرطوب نگه داشتن پوست 
همه ما می‌دانیم که باید هر روز مقدار کافی آب دریافت کنیم تا تمام ارگان‌های بدن خوب کار کنند. نوشیدن این مایع زندگی بخش روی پوست نیز تاثیر مستقیم دارد. وقتی که پوست خود را مرطوب و خنک نگه می‌دارید، نرم‌تر می‌شود. پوست‌های خشک و کم آب سریع‌تر چروک می‌خورند و معمولاً کدر و مات به نظر می‌رسند و خطوط چهره سریع‌تر روی آنها نمایان می‌شوند. آب می‌تواند سموم اضافی بدن را دفع کند. تجمع این سموم در بدن باعث ایجاد تغییرات منفی روی بدن و پوست می‌شود.
5- ژنتیک

چین و چروک‌های پوست اغلب ریشه‌های ژنتیکی دارند و افزایش و عمیق‌تر شدن آنها بسیار تحت تاثیر ژنتیک است. به پدر و مادر خود نگاه کنید، متوجه شوید که بروز و افزایش چین و چروک‌ها و سایر علائم پیری، مثل آویزان شدن صورت، گردن و چانه چه زمانی در شما اتفاق خواهد افتاد. بهترین راه برای به تعویق انداختن زمان پیدایش چین و چروک‌ها، یا جلوگیری از افزایش آنها، محافظت از پوست در برابر نور خورشید و استفاده از کرم ضد آفتاب حاوی روی و دی‌اکسید تیتانیوم است.

منبع:https://haftoyek.com

نازبانو بازدید : 22 چهارشنبه 06 فروردین 1399 نظرات (0)

رفع چروک دورچشم
همه خانم ها خواهان پوستی شفاف و بدون چین و چروک هستند. دست مالیدن، خندیدن و ... از عوامل ایجاد چین و چروک هستند. در ادامه قصد داریم راه های خانگی برای درمان چین و چروک را مطرح کنیم. سازندگان کرم های دور چشم بر این باورند که محصولات چین و چروک موجب از بین رفتن چین و چروک های پوست می شوند و موجب توقف روند پیری پوست می شوند. بایستی در جریان باشید که این راه موثر است ولی راه رایج برای رفع چین و چروک نمی باشد. اکثر این کرم ها بسیار روغنی بوده و موجب تحریک دور چشم می گردد. به جای آن می توانید از محصولات طبیعی مثل گیاهان استفاده نمایید تا هیچ آسیبی نیز به پوستتان وارد نشود. در ادامه درمان های خانگی رفع چین و چروک دور چشم را آورده ایم.
یکی از راه های موثر برای از بین بردن و یا کاهش چین و چروک دور چشم، استفاده از کیسه چای مرطوب است. کیسه چای مرطوب را در یخچال گذاشته و بعد از خنک شدن، در قسمت های حاوی چین و چروک بگذارید. انجام مداوم این کار موجب کاهش چین و چروک خواهد شد. اگر بخواهیم یک سم زدای قوی نام ببریم باید به گل یا گیاه قاصدک اشاره کنیم. این گیاه پوست را به شکل طبیعی سم زدایی کرده و خون و سیستم لنفاوی را نیز تصفیه می کند. اندکی شیر را با قهوه جوشانده، کاملا هم زده و اندکی صبر کنید تا خشک شود. بعد از آن با پنبه آغشته به آن، روی پوستتان بمالید. این گونه پاکسازی پوست خود را به شیوه طبیعی انجام داده اید و چین و چروک های پوستتان هم کمتر می گردد.

استفاده مداوم از سفیده تخم مرغ می تواند پوست زیر چشم را سفت کند و چین و چروک ها را کاهش دهد. باید مداوم سفیده تخم مرغ را به پوست خود بمالید تا نتیجه آن را مشاهده کنید. 
مالیدن آب آلوئه ورا از سایر راه های موثر می باشد.
هم چنین مالیدن یخ نیز از سایر راه های کاهش چین و چروک است. 
اگر یک مرطوب کننده مناسب بخواهید می توانید از روغن کرچک استفاده نمایید. دست و صورتتان را در آغاز کار شسته و خشک کنید. انگشتانتان را به روغن آغشته کرده و زیر چشمانتان بمالید. یک تیر و دو نشان! هم پوستتان نرم و جوان می شود هم چین و چروک ها کمتر می شود. 
روغن نارگیل هم کاری شبیه به روغن کرچک انجام می دهد. با این تفاوت که در کمتراز یک هفته نتیجه آن را مشاهده خواهید کرد.
روغن بادام شیرین و روغن طبیعی و صمغ کندر در مصر قدیم برای از بین بردن چین و چروک کنار دهان و چشم مورد استفاده قرار می گرفت. روزی 2 بار به آهستگی این روغن را اطراف چشم خود ماساژ بدهید تا پوستتان نرم بشود. 
برای کاهش چین و چروک چشم می توانید انگور را برش بزنید و روی چین و چروک چشم قرار بدهید. اسیدهای موجود در انگور موجب سفت شدن پوست زیر چشم می شود. 
آب خیار دارای ماده طبیعی می باشد که هم پوست را صاف کرده هم پوست زیر چشم را نرم و صاف هم می کند. 
ویتامین E در از بین بردن چین و چروک بسیار موثر است. می توانید از روغن ویتامین E استفاده نمایید و یا قرص های دارای ویتامین E را اندکی سوراخ کرده و اطراف چشم خود بمالید. 
هم چنین روغن هسته انگور نیز پوست را نرم و مرطوب می کند و در از بین بردن چین و چروک ای پوست نیز نقش بسزایی دارد. 
دوری از استرس و خواب کافی موجب کاهش چین و چروک و کاهش سیاه های دور چشم می شود.
استفاده از میوه ها که منبع غنی آنتی اکسیدان هستند و سبزی های تازه که سرشار از ویتامین C ، E، فلاوانوئید و فیتوفنولز هستند را فراموش نکنید. 
به مقدار کافی آب نوشیده و در معرض نور خورشید قرار نگیرید. لازم به ذکر است برای اجرای این روش ها بهتر است پیش از انجام، اندکی از مواد مورد استفاده را روی دستانتان آزمایش کرده و نسبت به عدم واکنش آن اطمینان یابید. 
گیاه دم اسبی و رزماری هم پوست را نرم می کنند.

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 302
  • بازدید سال : 1,734
  • بازدید کلی : 6,686