loading...
تازه های مد و زیبایی
نازبانو بازدید : 33 شنبه 27 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

 

تفاوت ریمل ابرو و ژل ابرو چیست؟
برای اینکه صورتی زیبا و جذاب داشته باشیم، نیاز داریم که ابروانی تو پر وحجیم هم داشته باشیم. متاسفانه همه ما بعلت مشکلات و تنش هایی که در زندگی داریم، شاهد ریزش و کم پشت شدن ابروهای خودمان هستیم.برای تقویت و زیبایی ابروها می توان از ژل ابرو، سرم ابرو و یا ریمل ابرو نیز استفاده کرد. البته خیلی از خانم ها ترجیح می دهند که از هاشور یا تاتو ابرو استفاده کنند، که هر کدام از آن ها، علاوه بر درد داشتن، هزینه هنگفتی را هم باید پرداخت نمایند. حال خانم هایی که از تاتو استفاده می کنند،در صورتی که از مدل آن خسته شوند، متاسفانه نمی توانند به آسانی آن را از بین ببرند. بعضی از خانم ها هم از مداد ابرو، برای پرتر نشان دادن ابروی خود استفاده می کنند، که استفاده زیاد از آن هم باعث ریزش ابرو نیز می شود. افرادی هم هستند که از سایه ابرو استفاده می کنند، که آن هم به ترمیم و دقت در رنگ نیاز دارد. تمامی موارد گفته شده شاید باعث زیبایی و پرحجم شدن ابروها شوند؛ ولی درمان قطعی نیز محصوب نمی شوند. یکی از بهترین راه ها برای برطرف کردن این مشکل، استفاده از ژل ابرو است که علاوه بر انتقال مواد معذی به فولیکول های موی ابرو، می تواند از ریزش آن نیزجلوگیری کند و حتی به رویش آن نیز کمک کند. در این مقاله می خواهیم راجع به ژل ابرو چیست و چگونه می توانید از آن استفاده نمایید، مطالبی را ارائه دهیم.
در این مقاله اطلاعات زیادی درباره ریمل ابرو و ژل ابرو و ژل ابروی بی رنگ و ریمل ابرو بی رنگ و ریمل ابرو بنفیت و ریمل ابرو اسنس و و ژل ابروی حجم دهنده و ژل ابروی حالت دهنده و ژل ابرو طبیعی و ژل ابرو عالی و ژل ابرو مارک خوب و ژل ابرو شفاف و ژل ابرو خانگی با صابون و ژل ابرو ضد آب و طریقه ریمل زدن و روش استفاده از ژل ابرو در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم.انواع ریمل ابرو

ریمل ابرو هم مانند ریمل مژه دارای انواع و کاربرد مختلفی است. ریمل ابرو دارای 2 نوع است.
نوع ساده یا Clear برای خانم هایی که خودشان ابروهای پرپشتی دارند.
نوع رنگی یا tinted برای خانم هایی که ابروهای کم پشتی و کم حجمی دارند.
ریمل های بی رنگ(clear)

آیا فقط ابرو نازک ها میتونن از ریمل ابرو استفاده کنند؟
خیر، کسانی که ابروهایشان از حجم و ضخامت مناسبی برخوردار هست هم می توانند از ریمل ابرو برای مدل دادن و ثابت نگه داشتن ابرو هایشان استفاده کنند، این دسته از فراد می توانند از ریمل یا همان ژل های ابروی بیرنگ استفاده کنند، مواد اولیه ی ژلهای ابرو را آلوئه‌ ورا تشکیل میدهد و به راحتی با استفاده از محصولات پاکسازی پوست پاک می شوند.
از بهترین ریمل ابرو های بی رنگ می توان به ریمل ابروی اسنس اشاره کرد.
ریمل های ابرو بیرنگ با نام های دیگری چون ریمل ساده یا clear نیز شناخته می شوند.

ریمل های رنگدار(tinted)
ریمل های رنگدار برخلاف نوع ساده ی آن برای کسانی مناسب است که ابرو های نازک و کم حجمی دارند یا در حوادث و عمل های جراحی ابروهایشان مخدوش شده است.
ریمل های رنگدار معمولا ضدآب هستند و برای پاک کردنش باید از پاک کننده های آرایشی استفاده کرد.
در این مقاله به سوالاتی مانند ژل ابرو برای چیست و طرز استفاده از ژل ابرو و چه ژل ابروی بخرم و ژل ابرو خوبه یا نه و ریمل ابرو را چگونه راحت پاک کنیم و حکم ریمل ابرو برای وضو و ریمل ابرو چه مارکی خوبه و فرق ریمل ابرو با ریمل مزه و جایگزین ریمل ابرو و ریمل ابرو چه رنگی بخرم؟ پاسخ می دهیم.

ریمل ابرو، محصولی است که در چند سال اخیر به بازار و صنعت لوازم آرایشی اضافه شده است و خیلی زود جایگاه خوبی در میان خانم ها پیداکرده است.
تا قبل از تولید این نوع ریمل، کلمه ی ریمل برای ما تداعی کننده ی ریمل مژه بود،با این حال ریمل ابرو کارایی مشابه با ریمل مژه دارد و از لحاظ ظاهری شبیه به ریمل های حجم دهنده نیز هستند،در کل می توان گفت ریمل ابرو، ابروها را خوش حالت، خوش رنگ و پرحجم می کند و در رنگهای مختلف می تواند به زیبایی ابرو کمک چشمگیری کند.ریمل ابرو، آرایش شما را در طول روز ثابت نگه میدارد و نظم خاصی به آنها می بخشد، مخصوصا اگر موهای ابروی شما نامنظم است میتوانید تفاوت زیادی در چهره ی خود فقط با یک ریمل با کیفیت ساده ایجاد کنید، علاوه بر ثابت نگه داشتن ابرو به حالت دلخواه تان می توانید به طور موقت رنگ آنها را نیز تغییر دهید.

 منبع:https://hafdtoyek.com

نازبانو بازدید : 27 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

 

فواید ژلاتین برای زیبایی و جوان سازی پوست
ترکیبات ژلاتین چیست؟
قطعا همه ما پودر ژلاتین خریداری می کنیم تا با آن ژله، دسر و... آماده کنیم، اما می دانید محتویات آن چیست؟ خوب، ژلاتین از استخوان ها یا پوست های حیوانی بدست می آید مصرف آن را نادیده نگیرید! این ماده یک غذای بسیار مغذی است که باعث افزایش کلاژن سازی می شود و با تاخیر در چین و چروک باعث جوان ماندن پوست می شود و همچنین به جوان سازی پوست کمک شایانی میکند. استخوان، پوست و بافت همبند از کلاژن تشکیل شده است، کلاژن پروتئینی است که ژلاتین را تولید می کند.
اگر چه اکثرا ژلاتین از پوست خوک بدست می آید، پس مطمئن شوید که ژلاتین ارگانیک حیوان علف خوار که معمولا حلال گوشت است و ترجیحا از گاو بدست می آید، را خریداری کنید.
یکی از غنی ترین و بهترین منابع ژلاتین، آبگوشت قلم و استخوان و آب قلم است!!
ماسک هایی که با ژلاتین می توان درست کرد :
آب و ژلاتین
آب و ژلاتین پایه‌ترین و اساسی ترین ماسک صورت با ژلاتین است و می‌تواند آلودگی‌ها را از سطح پوست پاک کند. معمولا آلودگی‌ها در منافذ پوست جمع می‌شود و شوینده‌ها قادر به پاک کردن آن نیستند و اگر استفاده از اسکراب برای پوست حساس شما زیاد خشن است، این ماسک گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود.
سفیده تخم مرغ و ژلاتین
سفیده تخم مرغ یکی از منابع بسیار مغذی برای انواع پوست است. این مخلوط پوست را نرم، لطیف و شفاف و به طور طبیعی مرطوب می‌کند. از آنجا که پوست را چرب نمی‌کند حتی برای پوست‌های مستعد آکنه مناسب است.
شیر و ژلاتین
این مورد از بهترین ماسک‌های پیل آف برای سفید کردن پوست و شفاف کردن پوست است. اسید لاکتیک سلول‌های مرده و آلودگی‌های پوست را به طور موثر از بین می‌برد و پوستی شاداب و درخشان باقی خواهد گذاشت. می‌توانید برای از بین بردن مو‌های زائد، به این ماسک زردچوبه هم اضافه کنید.
ماست و ژلاتین
این ماسک نیز یکی دیگر از ماسک‌های پیل آف سفید کننده پوست است و برای از بین بردن لک‌های صورت مفید است. ماست را با آرد و ژلاتین مخلوط کنید تا یک ماسک بسیار موثر و فوق العاده به دست آورید. برای گرفتن بهترین نتیجه، از این ماسک دو بار در هفته استفاده کنید.این ماسک علاوه بر خواص روشن کنندگی باعث تقویت و جوانسازی پوست می گردد.
جوش شیرین و ژلاتین
این ماسک برای از بین بردن سلول‌های مرده روی پوست مفید است. به خصوص برای کسانی که پوست مستعد جوش دارند، ولی در عین حال نمی‌توانند از اسکراب‌های شیمیایی استفاده کنند، خوب است. جوش شیرین همچنین سایز منافذ پوست را کاهش داده و پوست را شاداب می‌کند. این ماسک علاوه بر خواص روشن کنندگی باعث تقویت و جوانسازی پوست می گردد.
ماسک ژلاتین و گلیسیرین
دو روش شفابخش و بسیار مفید استفاده از ژلاتین برای پوست صورت وجود دارد که در هر دو روش این ماده هم باعث غلظت و چسبندگی سایر مواد مورد استفاده صورت، و هم برای بازگرداندن نرمی و لطافت و شفافیت پوست استفاده می شوند.
استفاده از ژلاتین بدون عطر و مزه است و دیگری با ژلاتین ترکیب شده (نامحلول) یا ژله که از ترکیب گلیسیرین و نشاسته تهیه شده است.
در اینها یک ماده ارزشمند برای تهیه لوازم آرایش خانگی وجود دارد. نشاسته و مقداری آب و گلیسیرین که به صورت ژله غلظت پیدا کرده باشند هرگونه ذرات ریز و پایدار در محلول را (مانند ذرات چربی در شیر) به یکدیگر می چسباند و به صورت ماده ای ژله مانند در می آورد.

منبع:https://haftoyek.com

نازبانو بازدید : 25 دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

 

 

 

مژه مصنوعی دانه ای ، کامل یا نیمه ؟
داشتن مژه بلند یک ویژگی خوب به حساب میاید و باعث میشه چشمها بزرگترو درشت تر نشان داده شود و به زیبایی نگاه می افزاید. همه خانم ها دوست دارندکه مژه های پر و بلندی داشته باشند و با استفاده از ریمل ها، اکستنشن مژه و مژه مصنوعی، چشم و مژه را جذاب تر می کنند.البته مژه مصنوعی راه حل دائمی نیست.
ولی وقتی که عجله دارید یا به میهمانی دعوت شدید حسابی به کارتون میاد .
در این مقاله ما در مورد موضوعات مختلفی مانند مژه مصنوعی سه بعدی و مژه مصنوعی طبیعی و مژه مصنوعی تکی و مژه مصنوعی مغناطیسی و مژه مصنوعی مویی و مژه مصنوعی پر و مژه مصنوعی بدون گره و مژه مصنوعی جدید و مژه مصنوعی عمده و مژه مصنوعی برای چشم ریز و مژه مصنوعی برای عروس و مژه مصنوعی برای چشمان درشت و مژه مصنوعی چسب دار اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.
برای اینکه بتوانید انتخاب بهتری در خرید مژه مصنوعی داشته باشید ابتدا لازم است با انواع آن آشنا شوید:


این نوع مژه‌ها در دو نوع در بازار موجود می باشد. نوع اول و معمول آن، مژه‌ها روی نوارهای مشکی و نسبتا ذخیم قرار گرفته‌اند که مناسب افرادی می باشد که برای آرایش از خط چشم استفاده می کنند و آرایش چشم غلیظ‌تری دارند.
نوع دوم مژه ها بر روی نوارهای نامرئی قرار گرفته‌اند. این مژه‌ها بر روی چشم بسیار طبیعی دیده میشود و می‌توان حتی بدون داشتن آرایش چشم از آن‌ها استفاده نمود. هر دوی این‌ها با طول‌های متفاوت در بازار موجود می‌باشند:
مژه مصنوعی کامل: مژه مصنوعی کامل، رایج ترین نوع مژه است و گذاشتن آن هم زمان کمی می برد. مژه ها روی نواری قرار گرفته اند که آن نوار به پلک می چسبد.
مژه مصنوعی نیمه: مژه مصنوعی نیمه، روی نوار کوتاه تری قرار گرفته و معمولا فقط نیمه بیرونی پلک را پوشش می دهد. همین موضوع باعث می شود تا این نوع مژه ها طبیعی تر به نظر رسیده و کاربرد و گذاشتن آنها راحت تر باشد.
مژه مصنوعی نیمه برای هر دوع چشم افتاده و گربه ای عالی است. گوشه ی رو به بالای این نوع مژه ها، قسمت بیرون چشم را بالا کشیده و خط مورب و زیبای چشم را بیشتر جلوه می دهد.
همچنین، این نوع مژه مصنوعی، برای چشم های نزدیک به هم یا چشم های گرد هم بسیار مناسب است. چون گوشه های داخلی چشم را باز گذاشته و کمک می کند فرم چشم کشیده تر شود.مژه مصنوعی شاخه‌ای (دانه‌ای)

مژه مصنوعی دانه ای هم یا به صورت تکی است یا به صورت دسته ای که به آن خوشه ای می گویند. این مدل، طبیعی ترین نوع مژه مصنوعی، است اما کار گذاشتن آن ها زمان زیادی می برد. مژه مصنوعی دانه ای، آزادی عمل بیشتری به شما داده و میکاپ آرتیست های حرفه ای بیشتر از این نوع مژه ها استفاده می کنند.
هر کدام از این سه نوع مژه، انواع مختلفی با اندازه ها و فرم های متفاوت دارند. از جمله طبیعی، پر پشت، بلند و...

همچنین گذاشتن مژه باعث تقویت مژه های اصلی هم میشود، چون از زدن ریمل خلاص میشویم. گذاشتن مژه مصنوعی شاید به نظر سخت بیاد ولی با تمرین راحت تر میشود،
طوری که حتی از زدن ریمل هم راحت تر است.
مژه ها تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن حالت چشم ها دارند اما متاسفانه همه ما مژه های زیبا و پرپشتی نداریم. مژه مصنوعی این کمبود را در زیبایی چشمان ما جبران می‌کند؛ البته اگر انتخاب مناسبی در نوع مژه مصنوعی داشته باشیم.
مژه مصنوعی مکمل زیبایی و جذابیت شما
مژه ها تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن حالت چشم ها دارند. متاسفانه همه ما مژه های عالی و پرپشت نداریم و اگر هم داشته باشیم، با گذر زمان ممکن است مژه های خود را از دست بدهیم. اما هر مشکلی چاره ای دارد و چاره ی نداشتن مژه هم، استفاده از مژه مصنوعی می باشد.
همه خانوم ها از جادوی مژه های مصنوعی باخبر هستند و برای یکبار هم که شده از این مژه ها برای زیباتر شدن چشم ها استفاده کرده اند. این مژه ها تاثیر بسزایی در جذاب دیده شدن چشم ها دارند؛ البته اگر در انتخاب و خرید مژه مصنوعی مناسب خود درست عمل کرده و موفق بوده باشید.

نمای مژه مصنوعی سه بعدی بر روی چشم 

مژه مصنوعی سه بعدی می‌تواند صورت شما را برای یک آرایش کامل آماده کند. این مژه به راحتی به پلک یا مژه‌های شما می‌چسبد و استفاده از آن بسیار راحت است.این مژه مصنوعی از سیلیکون بسیار مرغوب سازگار با پوست و موی شما ساخته شده است .

منبع:https://haftoyek.com

نازبانو بازدید : 32 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

انواع سایه چشم
سایه چشم انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن ها بافت، فرمول، تأثیر و ظاهر پایانی متفاوتی دارند. همین موضوع باعث می شود که انتخاب از بین آن ها به کاری دشوار بدل شود. بنابراین اگر شما هم جزو آن دست از کسانی هستید که اطلاعات چندانی درباره ی سایه چشم و انواع آن ندارند، با همراه باشید تا در ادامه این مطلب شما را با انواع سایه‌ی چشم بیشتر آشنا نماییم.
۱سایه چشم پودری
سایه پودری یکی از رایج ترین انها می باشد و برای کسانی که تجربه چندانی در آرایش با سایه چشم ندارند، پیشنهاد بسیار مناسبی می باشد. این نوع از سایه‌ی چشم اغلب بصورت پالت های فشرده دو یا چهار تایی و یا بصورت تک پیگمنت عرضه می شوند.

سایه چشم های پودری خود نیز به چند نوع مختلف تقسیم می شوند:
مات : برای استفاده در روز
اکلیلی : برای استفاده در آرایش های نمایشی، مهمانی ها و جشن ها
براق : برای استفاده در شب
نکته ای که درباره ی سایه چشم پودری باید خاطر نشان کرد این است که نباید این سایه را روی چشم بمالید. در واقع هیچ چیزی را نباید بصورت خیلی سخت به روی پلک یا اطراف چشمتان بمالید چرا که در این ناحیه از صورت پوست بسیار حساس و آسیب پذیر بوده و هر حرکت سخت و مالاندن چشم می باعث ایجاد چین و چروک اطراف چشم شود. برای استفاده از سایه چشم پودری بهتر است از برس سایه استفاده کنید و آن را آرام و خیلی ملایم به روی پلک بزنید. گاهی مواقع امکان دارد استفاده از انواع برس آرایشی برای سایه زدن دشوار باشد، لذا می‌ توان به افراد تازه کار پیشنهاد کرد برای سایه زدن از انگشت خود استفاده کنند.
۲- سایه چشم کرمی
اگر استفاده از سایه پودری برایتان تکراری شده است و دوست دارید سایه چشم دیگری را تجربه کنید، سایه‌ی چشم کرمی برایتان گزینه ای مناسب خواهد بود. این سایه برق بیشتری به پشت چشم می بخشند اما معمولا برای وست های چرب مناسب نیستند. این نوع سایه ها اکثرا در یک ظرف کاسه‌ ای کوچک ارائه می ‌شوند و رنگ‌ های مختلف آن‌ ها به صورت تکی به فروش می ‌رسد و به سبب همین ویژگی می توانید دو یا چند رنگ را با هم ترکیب کرده و رنگ های زیبایی را پدید آورید. برای استفاده از سایه چشم کرمی پیشنهاد می شود قلمو های آرایشی که سر های بزرگتری دارند استفاده نمایید چرا که مانع از ریختن سایه می شوند.
ما در این مقاله موضوعاتی مانند سایه چشم و سایه چشم عروس و سایه چشم ساده و سایه چشم جدید و سایه چشم خلیجی و سایه چشم مراکشی و سایه چشم ساده دخترونه و سایه چشم اتود و سایه چشم براق و سایه چشم با رژ لب و سایه چشم برای چشم ریز و سایه چشم پف دار و سایه چشم پالت و سایه چشم چرب و سایه چشم جدید 2020 و سایه چشم چه مارکی خوبه و سایه چشم چند رنگ و سایه چشم چند طبقه و سایه چشم حرفه ای و سایه چشم خطی و سایه چشم رنگی و سایه چشم طبیعی و سایه چشم ضد حساسیت و سایه چشم غلسظ و سایه چشم فوری و سایه چشم فانتزی جدید و سایه چشم رنگین کمانی را برای شما مورد بررسی قرار می دهیم و به شما می آموزیم.

 3- سایه چشم مایع

سایه چشم‌ مایع معمولا در بسته بندی شبیه به برق لب یا رژهای مایع عرضه می‌شود. برخلاف ظاهر این سایه که به نظر می رسد تنها برای افراد حرفه ای قابل استفاده است، این نوع سایه چشم یکی از مناسب ترین گزینه ها برای مبتدیان است. سایه‌ی چشم مایع در رنگ های گوناگون و اغلب بصورت تکی به فروش می رسد. برای اعمال این سایه می توان به طور مستقیم از براش خود آن استفاده کرد و یا با آن خط چشم کشید. نکته مهمی که در رابطه با سایه های مایع وجود دارد این است که این نوع سایه ها به سرعت خشک می شوند. بنابراین هر چند استفاده از آن ها ساده است ولی کنترل آن سخت می باشد.
- سایه چشم پودری شل
اغلب آرایشگران و خانم هایی که در آرایش حرفه ای هستند، از این نوع سایه استفاده می کنند. پودر این سایه کاملا از هم جدا و دانه ‌ای است و استفاده از آن ممکن است کمی سخت باشد چرا که این پودرها از هم جدا هستند و ممکن است حین آرایش کردن به روی پوست شما ریخته و آرایش شما را خراب کنند. به همین دلیل شاید بهتر باشد افراد مبتدی فعلا سمت این نوع سایه چشم نروند. هم چنین لازم به ذکر است اگر پوست خشکی دارید، بهتر است هنگام استفاده از سایه چشم پودری شل مراقب باشید، چراکه می تواند خشکی پوست را افزایش داده و چین و چروک ایجاد کند. برای استفاده صحیح از نوع سایه ابتدا از پرایمر استفاده کنید و سپس براش آغشته به پودر را با ضربه به پلک اعمال کنید. برای نتیجه ای مطلوب تر براش را کمی خیس کنید تا سایه روی پوست بخوابد. براش را با چند قطره آب و یا محصولات مناسب مانند اسپری آرایشی، قطره چشم و یا میکسینگ مدیوم خیس کنید.
۵- سایه چشم مدادای
اگر علاقه ای به آرایش های پیچیده چشم ندارید، استفاده از سایه چشم مدادی گزینه ی مناسبی برای شماست. سایه چشم‌‌های مدادی از جمله راحت ‌ترین سایه چشم‌ ها هستند که در رنگ های مختلفی به فروش می رسند و دوام طولانی که دارند آن‌ها را برای آرایش طولانی مدت روزانه مناسب می ‌سازند.

۶- سایه چشم پخته شده
یکی از انواع سایه چشم که در طی چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است، سایه پخته شده است. این نوع از سایه ها به راحتی با هم ترکیب می ‌شوند و مناسب آرایش‌های ترکیبی چشم خواهند بود. برای استفاده از شدت رنگ بالا این سایه از قلموی مرطوب و برای استفاده از شدت کمتر این سایه می توانید از قلموی خشک استفاده کنید.راهنمای خرید سایه چشم مناسب

چند نکته درباره استفاده از سایه چشم
توجه به این ‌که چشم ‌ها، اولین قسمت از چهره هستند که نشانه ‌های پیری را نمایان می‌ کنند، استفاده درست و دقیق از سایه چشم را به نکته حائز اهمیتی تبدیل می کند. اگر می‌ خواهید که اشتباهات خودتان در این زمینه را اصلاح کنید، به نکات زیر توجه کنید.
حالت طبیعی چشم
اکثر افراد حرفه ‌ای فعال در حوزه آرایش اعتقاد دارند که تعیین نوع چشم، پایه اصلی برای آرایش چشم مطلوب است. بنابراین ارزیابی و شناخت درست از ابعاد و حالت طبیعی چشم بر نحوه استفاده از سایه چشم تاثیری مستقیم دارد. به عنوان مثال، کسانی که چشم های روکش دار(hooded) دارند می بایست بر روشن کردن گوشه داخلی چشم هایشان تمرکز بیشتری داشته باشند تا بتوانند آن ها را بزرگتر جلوه دهند.
استفاده درست از رنگ تیره
تیره کردن چشم‌ ها می ‌تواند برای بعضی از افراد مناسب باشند، اما زیاده‌ روی در استفاده از سایه چشم ممکن است جلوه بدی به چشم‌ ها بدهد. این کار نه‌ تنها باعث می ‌شود که چشم‌های شما کوچک ‌تر و پلک ‌هایتان‌ سنگین‌ تر به نظر برسند، بلکه صورت شما را هم پیرتر نشان می ‌دهد.

توجه به هماهنگی در چهره
با وجود این ‌که اغلب خانم‌ ها علاقه دارند همیشه هم چشم‌ های سیاه جذاب و هم لب‌های قرمز جذابی داشته باشند، اما یک قانون کلی و مهمی که متخصصان حوزه آرایش همواره روی آن تاکید می‌ کنند این است که : یا چشم‌ها یا لب‌ ها! شیوه تاثیرگذاری سایه چشم در حالت چهره می ‌تواند تا حد زیادی به نحوه اثرگذاری رژ لب نزدیک شود. درنتیجه، سیاهی چشم‌ ها در کنار قرمزی لب‌ ها، یکی از این دو را خنثی می ‌کند.

 همه چیز راجع به سایه چشم شاین اکلیلی

در بین چین و چروک های پوست چشم جمع نشده و ظاهری زیبا و جذاب تری به چشم می دهد. همچنین از سایه های شاین برای برجسته کردن پلک چشم استفاده می شود و رنگ های تیره تر سایه شاین برای آرایش تیره بسیار مناسب هستند. سایه شاین دار بسیار درخشان است و بین چین و چروک های پلک جمع نمی شود و ظاهری جذاب و زیبا به چشم می دهد همچنین رنگ های تیره شاین برای آرایش بسیار مناسب است.

بهترین پالت های سایه چشم برای آرایش ساده
اگرعلاقه زیادی به سایه چشم پودری دارید در ابتدا حس خوبی دارید اما بعد از زمان کوتاهی سایه زیر چشم ها می ریزد مثل چشم های راکون و دوباره باید برای مرتب کردن آرایش وقت بگذارید. خوشبختانه راهی برای جلوگیری از این مشکل وجود دارد و آن هم این است که ابتدا پرایمر، سایه، خط چشم و ریمل بزنید و بعد کرم فونداسیون و کانسیلر استفاده کنید.
سایه زدن اصولی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که در فرم چشمه (بزرگتر، کوچکتر و فاصله چشم ها) تاثیر به سزایی دارد.
اصول سایه زدن به صورت زیر می باشد.
• ابتدا از کرم بر روی پلک ها استفاده می شود تا روی پلک کاملا صاف و مرتب شود، از سایه تیره برای گوشه های خارجی پلک و از سایه های روشن برای گوشه های داخلی پلک استفاده می شود.
• اگر سایه را از گوشه خارجی چشم به سمت بالا و بیرون امتداد دهیم، چشم ها درشت و کشیده تر می شوند.
• پائین ابرو می توان از سایه سفید برای خوش فرم شدن ابرو و چشم استفاده نمود.
• همچنین در پلک پائینی می توان برای جذابیت بیشتر چشم ها از سایه استفاده نمود.
نکات مهم در سایه
• رنگ های تیره مانند مشکی، سورمه ای و قهوه ای باعث بزرگ شدن عنبیه می شوند.
• رنگ های سبز، آبی، خاکستری و بنفش تیره برای چشم های قهوه ای بسیار جذاب هستند.
• رنگ های روشن مانند گلبهی، قهوه ای روشن و صورتی بهترین گزینه برای آرایش لایت روزانه هستند.
• بهترین انتخاب برای چشم های سبز، سایه های قهوه ای، سبز تیره و یاسی هستند.
• برای چشم های آبی نیز رنگ مشتقات سایه نارنجی بسیار زیبا خواهند بود.آموزش نحوه صحیح سایه زدن

سایه زدن از روش اصولی و صحیح دارای اهمیت بسیاری است؛ چرا که در بزرگتر، کوچکتر و فاصله چشم ها تاثیر به سزایی دارد. در وهله اول توصیه ما به شما این است که سایه چشم خود را به گونه ای بزنید که نگاه شما جلب توجه کند نه آرایش شما.
ابتدا صورت به خصوص پلک های خود را به خوبی بشویید و خشک کنید. از کرم پودر یا کانسیلر برای زیرسازی آرایش پلک خود استفاده کنید. سعی کنید هنگام سایه زدن، چشم های خود را باز نگه دارید و سرتان را به عقب متمایل کنید تا روند کار به خوبی مشخص باشد.
برای پلک های پف کرده از رنگ های مات استفاده کنید. همان طور که در ابتدای مقاله نیز به آن اشاره کردیم، بهتر است رنگ پایه آرایش چشم خود را از رنگ های روشن انتخاب کنید تا دوام رنگ های به کار رفته افزایش یابد و در آرایش چشم تان خط نیفتد.

مشخصات قیمت و خرید انواع سایه چشم های ساده و براق
با اطلاعاتی که در این مقاله در اختیار شما قرار داده ایم شما به راحتی میتوانید خرید پالت سایه چشم و خرید سایه چشم 12 رنگ و خرید سایه چشم در فروشگاه اینترنتی و خرید اینترنتی سایه چشم و خرید سایه چشم کرمی و خرید سایه چشم پودری را انجام دهید.
یکی از اصلی ترین و چالش برانگیز ترین قسمت های آرایش از نظر خانم ها آرایش چشم است. برای داشتن آرایشی اصولی باید تمام نکات حرفه ای را رعایت کنید که یکی از این موارد انتخاب درست سایه چشم است. سایه چشم برای برجسته و درخشان نمودن چشم ها استفاده می شود که اگر در استفاده از آن از ترکیب رنگ و تکنیک مناسب استفاده شود، چشمان شما را خیره کننده خواهد کرد.
امروزه در بازار شلوغ و پر زرق و برق لوازم آرایشی انواع مختلفی از سایه چشم وجود دارد که این امر ممکن است باعث سردرگمی شما در انتخاب این وسیله آرایشی شود. به همین علت تصمیم گرفتیم مطلبی را اماده کنیم تا شما را با انواع سایه چشم و چگونگی استفاده از آن ها آشنا نماییم.

منبع:https://haftoyek.com

 

 
نازبانو بازدید : 24 دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

 

7- کانتور با پودر
نوبت کانتور با پودر است!! برای کانتور با پودر از قلم های سرج و یا سر راست استفاده کنید. قلم را در پودر کانتور بگذارید و سپس روی خط زیر گونه و به سمت بالا محو کنید.
قلم را روی پیشانی و به سمت بالا بکشید. خط فک را نیز رو به پایین محو کنید و مقداری هم روی بینی بکشید.
کسانی که پلک های پف کرده و بزرگی دارند، توصیه می شود هیچوقت استخوان پلک که بزرگ و پف کرده هست را سفید نکنند.
زیرا در دنیای آرایش، روشن کردن همه چیز را بزرگتر و تیره کردن همه چیز را کوچکتر نشان می دهد.
8- استفاده از برنزه
بعد از کانتور پودری، نوبت به برنزه است. میخواهیم تمام صورت را برنزه کرده و خط و خطوط هایی که تا الان بوجود آوردیم، روی صورت میکس شوند. گردن را نیز حتما برنزه کنید تا با صورت شما یکسان شود و تفاوتی بین صورت و گردنتان ایجاد نشود.
9- هایلایتر صورت
در این مرحله از هایلایتر روی قسمت برجسته گونه استفاده می کنیم، اگر دوست دارید می توانید به صورت C مانند، روی گونه و قسمتی از ابرو استفاده کنید. از هایلایتر برای بالای ابرو نیز استفاده می کنیم و اثری که دارد این است که ابرو را بالا نشان می دهد.
روی بینی هم بکشید، اگر بینی های بزرگی دارید می توانید روی نوک بینی را نیز هایلایتر کنید. با اینکار بینی شما کوچک و سربالاتر نشان داده می شود.

برای گوشه چشم ها نیز از هایلایتر استفاده کنید چون باعث می شود که چشم ها شاداب تر و فاصله آن ها از هم بازتر نشان داده شود. مخصوصا برای کسانی که چشمان نزدیک به همی دارند این نکته خوبیست. روی هفت لب بالایی نیز بکشید

10- رژ گونه
نوبتی هم باشد نوبت رژ گونه است، اکثر خانوم ها از رژ گونه به شیوه اشتباهی استفاده می کنند. طریقه استفاده از رژ گونه به این شکل است که شما لبخند بزنید و قسمتی از گونه که بیرون آماده است را رژ گونه بزنید و به سمت بیرون پخش کنید.
11- فیکس اسپری
اگر بعد از تمام این مراحل صورت ما حالت پودری دارد، برای رفع آن می توانیم از فیکس اسپری استفاده کنیم. اسپری را 20 تا 30 سانتی صورت نگه داشته و به کل صورت اسپری کنید.
12- رژ لب
در این مرحله به دلخواه از رژ لبی که دوست دارید استفاده کنید.
تبریک!! کانتور صورت شما با موفقیت انجام شد.
کانتور یکی از تکنیک های آرایشی است که بسیار به زیبایی صورت کمک می کند، با استفاده از کانتور شما می توانید بدون هیچ عمل جراحی قالب صورت خود را تصحیح کنید. که در مقایسه با روش های دیگر، بسیار سریع، راحت، کم هزینه و طبیعی تر است.مشخصات یک پالت کانتور چرب خوب

ما در این مقاله انواع کانتور بینی و کانتور حرفه ای صورت و کانتور خشک و کانتور خوب و کانتور دوطرفه و کانتور رژ گونه و طریقه کانتور کردن صورت و آموزش کانتور زدن صورت و طرز کشیدن کانتورو کانتور قلمی و کانتور گونه و کانتور لب و چشم و کانتور لوازم آرایشی و کانتور و هایلایتر و کانتور صورت کرد و کانتور صورت لاغر و کانتور بینی گوشتی و کانتور تیره و کانتور تیره و روشن و کانتور پلاستیکی و کانتور شیشه ای و کانتور چرب و خشک و کانتور صورت بیضی و کانتور پیشانی و کانتور بلند و کوتاه و کانتور صورت چاق و کانتور لب و کانتور بینی کشیده را به شما می آموزیم پالتهاي ميكاپ و گريم حرفه اي که از رنگ های متنوع و کاربردی تشکیل شده و تنوع رنگی این محصول باعث شده کاربردهای فراوانی در آرایش داشته باشد. از اين پالت ها عمدتا برای سایه زدن، رژلب، طراحی صورت و حتی بدن استفاده می شود. همچنین در ترکیب با سایر اقلام موجود می تواند همانند کانسیلر عمل کند. پالت های 12 رنگ برای رفع نواقص صورت و یک محصول حرفه ای گریم محسوب می گردد وبسيار پر مصرف هستند و ضمنا برای کاربرد آن ، ترکیب با فون های گریم برای ایجاد سایه روشن ها، ترکیب و زیبایی و رفع نواقص صورت هم به صورت تکی و هم به صورت ترکیبی و هم به صورت پالت عرضه گردیده و میتوان استفاده کرد.
تفاوت کانسیلر و کانتور صورت
به طور کلی کانتور و تکنیک کانتورینگ (Contouring) به استفاده از رنگ های تیره و روشن کرم مخصوص کانتور یا کرم پودر مربوط می شود و با استفاده از این رنگها، قسمت های مختلفی از صورت مانند استخوان گونه، استخوان فک برجسته تر شده و یا اینکه قسمت هایی از صورت مانند بینی را لاغرتر نشان می دهند. به طور کلی کانتور کردن یا کانتورینگ نوعی خطا دید در چهره ایجاد می کند و کمک می کند تا بخش هایی از صورت شکل بهتری پیدا کرده و باعث می شود تا ساختار صورت بعد از ارایش کردن بسیار بهتر و متعادل تر دیده شود.
کانسیلر (Concealer) یکی از محصولات آرایشی و پر کار برد برای پوشش دادن تیرگی زیر چشم، لکه های پوستی و جای جوش هست و اگر به درستی از آن استفاده شود، می تواند آرایشی کاملا زیبا و بدون عیب و نقص را برایتان ایجاد نماید.

معمولا باید کانسیلر را یک تا دو درجه روشن تر از رنگ پوست انتخاب کنید تا تیرگی های زیر چشم به خوبی پوشش داده شود تا بعد از ارایش کردن پوستتان شاداب و تازه به نظر برسد. استفاده از کانسیلر در اطراف لب ها و خط لب کمک می کند تا لب هایی برجسته تر و زیباتر داشته باشید و می توانید با استفاده از این محصول ارایشی تمام لکه ها، قرمزی و تفاوت رنگ در پوست صورت را پوشش دهید و پوستی یکدست و زیبا داشته باشید

 منبع:https://haftoyek.com

 

نازبانو بازدید : 49 شنبه 13 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خط چشمِ مایعِ مویی
استفاده از خط چشمِ مایع،مهارت زیادی می خواهد.این خط چشم ماندگاری زیادی دارد، پوسته پوسته نمی‌شود و ترک نمی‌خورد و ساعت‌های زیادی روی پلک چشم باقی می‌ماند.
مزایا :
مناسب برای خط چشم نازک و نوک تیز
مات هستند
به راحتی پاک می شوند
معایب :
زمان و دقت زیادی برای کشیدن لازم دارند
برای خشک شدن زمان می خواهد
ماندگاری این خط چشم ها بسیار بالاست.گاهی برای پاک کردن آن حتماً نیاز به شیرپاک کن خواهید داشت.

خط چشمِ ژلی یا کرمی

مزایا :
ماندگاریِ فوق العاده
به اندازه ی خطِ چشمِ مایع مرطوب نیست
مناسب برای آرایشِ دودی
معایب :
حتماً باید قلم مو داشته باشید
گاهی روی پوست پخش می شود
خشک شدن ژله ی آن بعد از مدت کوتاه

خط چشمِ سایه ای
با این خط چشم ها می توانید انتظار یک آرایشِ دودیِ بی نظیر را داشته باشید.

مزایا :
استفاده ی آسان
عالی برای آرایشِ دودی
معایب :
حتماً باید قلم مو داشته باشید
دقت بالایی لازم است
خیلی زود کم رنگ می شود

خط چشمِ ماژیکی
این مدل از خط چشم درخشندگی زیادی دارد ولی نمی توان از آنها انتظارِ خط چشمِ نازک و ظریف را داشت.برای پاک کردن آن ممکن است به شیر پاک کن نیاز داشته باشید.

مزایا :
کنترلِ آسان در دست
مناسب برای خط چشم های پهن
معایب :
احتمال کثیف شدنِ اطراف چشم
باید چند لایه بزید
به سختی پاک می شود.
در این بخش از مقاله سایت هفت و یک ما انواع خط چشم و مزایا و معایب هرکدام را به طور کامل و دقیق برای تان جمع آوری کرده ایم .
انواع مختلف مانند خط چشم چسبی و خط چشم چشم های گرد و خط چشم هاشور و خط چشم خشک شده و خط چشم حجم دهنده و خط چشم خوشگل و خط چشم خیلی نازک و خط چشم داخل چشم و خط چشم روزانه و خط چشم سنگی و خط چشم ضد آب و خط چشم طبیعی و خط چشم طرح دار و خط چشم و مداد چشم را به طور کامل به شما معرفی می کنیم.
بهترین مداد چشمی که پخش نشود
بی شک سریع ترین و ساده ترین راه برای رسیدن به چشمانی جذاب استفاده از سرمه، مداد و خط چشم است. در اینجا به چند نکته ساده اشاره می کنیم که با انجام آن به راحتی از پخش شدن و ریختن سرمه به زیر جشمانتان جلوگیری کنید.
1. روی روش خود تمرکز کنید.
اولین موردی که باید مد نظر قرار دهید روش یا همان تکنیک شماست. که آن شامل آماده کردن صورت می شود. در واقع در بسیاری از موارد این سرمه یا مداد نیست که اشکال دارد و اشکال در پوست چرب شماست که باعث پخش شدن مداد می شود. پس قبل از آنکه گرانترین مارک مداد را خریداری کنید از وسایلی استفاده کنید که چربی پوست شما را بگیرد. قبل از هر آرایش ابتدا صورتتان را بشویید ولی توصیه من این است که پیش از آرایش، با با یک تکه یخ کوچک دور چشمهایتان را به آرامی ماساژ دهید و بگذارید خودش خشک شود. این کار مخصوص تابستان است که هوای گرم باعث کثیف شدن آرایش می شود. قبل از استفاده از مداد نوک آن را روی دستمال کاغذی تمیز بکشید. تا آلودگی استفاده های قبلیتان پاک شود و قبل از مداد کشیدن به اطراف چشمتان پودر غیر فشرده یا پنکیک بزنید تا کاملا چربی آن گرفته شود.
2. عاقلانه انتخاب کنید.
گام دوم مورد علاقه هر زنی است. سرمه یا مدادتان را عاقلانه و مناسب پوستتان انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که درست انتخاب کردن به معنای خرید گران ترین مارک نیست. یک مداد ضد آب از یک مارک تجاری خوب خرید کنید.
3. به چشمانتان تقارن بدهید.
ابتدا یک خط بسیار نازک زیر چشم بکشید و بعد یک خط نازک داخل پلک پایینی و بعد در وسط چشم کمی خط را ضخیم کنید و بعد به چشمتان دنباله بدهید. با این روش حتی اگر مدادتان پخش شود باز ظاهرتان زیبا خواهد بود.
خط چشم مدادی
خط چشم مدادی یا مدادچشم، از رایج ترین و قدیمی ترین، خط چشم ها بوده و برای افرادی که مبتدی هستند، بسیار راحت و آسان است. معمولا این خط چشم ها توسط تراش مخصوص تراشیده شده و در قسمت داخلی چشم می توان از آن ها استفاده می نمود. مداد چشم، انواع مختلفی دارد مانند: پایه واکسی، سرمه ای، مدادهای پیچی مکانیکی و مداد چشم های پایه پودری.
در این بخش مقاله ما به سوالاتی مانند خط چشم چیست و خط چشم چگونه بکشیم و چه خط چشمی خوبه و چه خط چشمی بهم میاد و چه خط چشمی بخرم و چه خط چشمی به صورت کشیده میاد .

مداد چشم مناسب چشم های حساس
مداد چشم یکی از پرکاربردترین لوازم‌آرایشی است که خانم‌ها ممکن است روزانه از آن استفاده کنند. مگر می‌توان زیبایی چشم‌ها را نادیده گرفت! این بخش از چهره بیشتر مورد توجه است و زیباتر ساختن آن از گذشته تاکنون با حساسیت‌های بیشتری همراه بوده است.
علاوه بر زیبایی چشم‌ها، سلامت آن‌ها نیز مهم است و به‌عنوان یک عضو حساس در بدن باید مورد محافظت بیشتری قرار گیرد. به همین علت استفاده از بهترین مداد چشم که از نظر کیفیت در حد اعلا باشد بسیار مهم است. با ما همراه باشید تا بهترین برندها و مدل‌های مداد چشم را به شما معرفی کنیم تا خرید راحت‌تر و مطمئن‌تری داشته باشید.

قیمت ، مشخصات و خرید مدادچشم و خط چشم خوب و ارزان
ما در این بخش از مقاله سایت هفت و یک چندین مداد و خط چشم خوب و ارزان قیمت را به شما معرفی میکنیم و خرید خط چشم ارزان و مداد چشم رنگی و نقاشی با مداد چشم و آرایش با مداد چشم را و مداد چشم برس دار و مداد تاتو چشم و تخفیف مداد چشم و مداد چشم چرب و مداد چشم چه مارکی بخریم و چه مداد چشمی بخریم و خرید مداد چشم ارزان قیمت را برای شما آسان می نماییم.
نکات مهم و موثری را در خصوص خط چشم های رنگی ، آشنایی بیشتر با رنگ ها و اینکه چطور رنگی مناسب با رنگ چشم خود انتخاب کنید،در اختیار شما قرار خواهیم داد.که شما راحت تر بتوانید با دانستن این نکات خرید خط چشم و مداد چشم را انجام دهید

با وجود تنوع رنگی خط چشم ها درفروشگاه های لوازم آرایشی، مسلما حق انتخاب های زیادی خواهید داشت.اکثر خانمها به استفاده از رنگ مشکی و قهوه ای ،تمایل بیشتری دارند،اما در عین حال، با گزینش رنگ های زیبا و متنوع دیگر ،علاوه بر جذابیت چشم ها، آرایشی متفاوت را تجربه خواهید کرد.

برای این منظور، در مرحله اول بهتر است رنگ مناسب چشم های خود را بهتر بشناسیم.رنگ چشم ها ،اولین عامل تعیین کننده رنگ خط چشم شما خواهد بود، چرا که هدف اصلی کشیدن خط چشم، خلق نگاهی عمیق و زیبایی هر چه بیشتر خط مژه ها و حالت چشم هاست.بنابراین انتخاب رنگ مناسب و هماهنگ با رنگ چشم ها اهمیت زیادی دارد .

-اگر چشمان قهوه ای دارید، در انتخاب رنگ خط چشم، آزادی عمل بیشتری خواهید داشت، چرا که اکثر رنگ ها برای این رنگ چشم ، مناسب و زیبا هستند.
علاوه بررنگ چشم، فاکتورهای دیگری مثل رنگ مو و رنگ پوست هم در انتخاب رنگ خط چشم، مهم و تعیین کننده هستند.
ما در این مقاله راهنمایی های زیادی ارائه داده ایم تا شما بتوانید به راحتی خط چشم و مداد چشم با کیفیت و با قیمت مناسب را انجام دهید.

منبع:https://haftoyek.com

نازبانو بازدید : 40 جمعه 29 فروردین 1399 نظرات (0)

انواع پوست و نحوه مراقبت از آن
پوست انسان انواع مختلفی دارد که بر اساس نوع آن باید از محصولات مراقبت از پوست استفاده کرد. اگر می‌خواهید با انواع پوست و همچنین نحوه تشخیص محصولات مناسب برای پوست‌تان آشناشوید در این مقاله با ما همراه باشید.
تا ما انواع پوست چرب و پوست حساس و پوست خشک و پوست معمولی و پوست مختلط را به شما معرفی کنیم.
پوست چرب
برخی از افرادی زمانی که به حمام می روند و صورت خود را شستشو می دهند، ولی بعد از حمام هم هنوز احساس می کنند صورت آنها به خوبی شسته نشده و زیاد تمیز نیست، باید بدانند که آنها در بین انواع پوست، دارای پوست چرب می باشند.
این دسته از افراد به طور دائم پوست براق و روشنی دارند، به همین دلیل باید از شستشو دهنده هایی استفاده نمایند که قدرت شستشوی آنها بسیار زیاد است.
افرادی که دارای پوست چرب هستند، جوش های زیادی روی صورت خود می زنند و به همین دلیل باید صابون ها و شستشو دهنده های مخصوص و ویژه ای باید برای پوست خود خریداری کنند، تا پوست خود را به وسیله آنها تمیز کنند.
در این مقاله به سوالاتی مانند پوست چرب بهتر است یا خشک ؟ و پوست چرب چه ویژگی هایی دارد و آبرسان پوست چرب و تشخیص پوست چرب از خشک و تونر پوست چرب و تونر پوست چرب و شوینده پوست چرب و قیمت تونر پوست چرب و پاکسازی پوست چرب و محصولات پوست چرب و کرم مرطوب کننده پوست چرب و ماسک پوست چرب و پوست چرب و جوش سرسیاه و ماسک برای پوست های چرب و جوش دار و پوست چرب نشانه چیست و برای پوست چرب چه ضدآفتابی خوبه و ژل پوست چرب هیدرودرم و چربی پوست شکم و پوست چرب در طب سنتی و فوم شستشو پوست چرب و بهترین مرطوب کننده پوست چرب طبیعی و علت پوست چرب و صابون پوست چرب و کرم پودر برای پوست چرب قیمت مناسب و پنکک خوب برای پوست چرب پاسخ می دهیم.

منبع:https://haftoyek.com

نازبانو بازدید : 35 چهارشنبه 27 فروردین 1399 نظرات (0)

 چگونه رژ لب مايع بزنيم؟

روش صحيح زدن رژ لب مايع

گام اول: آماده سازي لب

1- لب‌هاي خود را با بالم لب‌هاي مرطوب کننده آماده کنيد. رژ لب مايع مدت طولاني روي لب مي‌ماند و همين مي‌تواند موجب خشکي لب شود؛ بنابراين براي مرطوب نگه داشتن لب‌ها، قبل از استفاده از رژ لب مقداري مرطوب کننده لب را روي لب‌هاي خود بماليد.

براي محافظت بيشتر از لب‌هايتان ترجيحا از بالم لب‌هاي بر پايه موم عسل استفاده کنيد.

2- دور خط لب خود مقداري هايلايتر بماليد. براي برجسته‌تر کردن لب‌هاي خود، مي‌توانيد کمي هايلايتر در اطراف لب و مخصوصا در قسمت بالاي هشتي لب بالا بزنيد.

دقت کنيد تنها مقدار کمي هايلايتر براي ايجاد بازتاب نور طبيعي استفاده کنيد. استفاده بيش از حد ممکن است لب‌هاي شما را کمي عجيب جلوه دهد.

3- دور لب خود از کانسيلر استفاده کنيد. اگر زياد عرق مي‌کنيد يا هوا گرم و مرطوب است، احتمال دارد که رژ لب مايع روي نواحي اطراف لب شما پخش شود. براي جلوگيري از پخش شدن رژ لب، با استفاده از يک اسفنج آرايشي، مقداري کانسيلر روي پوست اطراف لب خود بزنيد.

4- در صورت تمايل خط لب بکشيد. کشيدن خط لب ضروري نيست، اما مي‌تواند باعث شود لب‌هايتان بهتر ديده شوند. اگر مي‌خواهيد از خط لب استفاده کنيد، الان زمان مناسب است؛ يعني بعد از زدن بالم لب و استفاده از کانسيلر. برخي افراد دوست دارند تنها قسمت کمان بالاي لبشان را خط بکشند.
براي کشيدن خط لب، از کمان مياني بالاي لب خود شروع کنيد و يک خط به سمت انتهاي يک طرف لب خود بکشيد. سپس همين کار را براي طرف ديگر انجام دهيد.

خط لب مي‌تواند به ماندگاري رژ لب شما کمک کند، اما شما مي‌توانيد از آن براي کانتورينگ لب‌هاي خود نيز استفاده نماييد تا زيباتر به نظر برسد. براي انجام اين کار، با استفاده از خط لب به آرامي سايه‌اي را در زير لب پاييني خود به سمت مرکز ايجاد کنيد. همچنين مي‌توانيد کمان بالاي لب خود را با خود را با کانسيلر يا هايلايتر برجسته نماييد.

منبع:https://haftoyek.com

نازبانو بازدید : 25 سه شنبه 26 فروردین 1399 نظرات (0)

 

خواص بی نظیر روغن رز ماری

روغن رزماری یکی از سالم ترین مواد غذایی کره زمین است. روغن رزماری خوراکی به دلیل مقادیر بالای مواد مغذی که دارد باعث لاغری و کاهش وزن شده و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و آلزایمر را از بین می برد.
روغن رزماری از برگ های رزماری تازه به دست می آید و طبع روغن رزماری گرم و خشک می باشد.

روغن رزماری فواید زیادی برای پوست و مو دارد که ما در این مقاله از سایت هفت و یک به طور کامل خواص روغن رزماری را برای پوست صورت، موهای سر، ریش، مژه و ابرو شرح داده ایم.

خواص روغن رزماری برای پوست و صورت

توجه : پیش از مصرف هرگونه ماسک بر روی صورت و نواحی حساس بدن، با مالیدن مقداری کمی از آن بر روی پوست دست خود به مدت حداقل 20 دقیقه، از نداشتن حساسیت نسبت به آن اطمینان حاصل نمایید.

1.درمان آکنه و جوش صورت 

رطوبت طبیعی موجود در روغن رزماری یک درمان طبیعی برای آکنه و جوش صورت و قرمزی ناشی از جای جوش محسوب می شود.روغن رزماری راه حل بسیار آسانی برای درمان جوش و آکنه می باشد

ماسک رزماری برای جوش صورت

مقداری روغن رزماری را هر روز بر روی پوست صورت بمالید و بگذارید 15-20 دقیقه بماند سپس آن را با یک حوله مرطوب و گرم تمیز کنید.به مروروزمان باعث کمتر شدن جوش های صورت می شود

2. درخشان کننده پوست صورت

روغن رزماری باعث بهبود گردش خون در پوست صورت شده و علاوه بر اینکه به عنوان درخشان کننده پوست صورت عمل می کند باعث سفید شدن پوست می شود.

3. جوان سازی پوست صورت

روغن رزماری حاوی مواد مغذی و تقویتی مورد نیاز پوست بوده که باعث درمان چین و چروک پوست شده و به جوان سازی پوست صورت کمک می کند.

ماسک ضد چروک رزماری

در یک کاسه کوچک 1 قاشق غذاخوری چای سبز سرد شده را با 1/2 قاشق سوپ خوری عسل و 3 قطره روغن رزماری ترکیب کنید و بر روی پوست صورت به جز دور چشم ها بمالید، بگذارید 7 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید.بطور کلی روغن رزماری خواص تقویتی زیادی برای پوست و مو دارد4. درمان طبیعی آفتاب سوختگی

روغن رزماری حاوی آهن، کلسیم و مواد مغذی و تقویتی دیگری است که به عنوان یک درمان طبیعی برای آفتاب سوختگی استفاده می شود.

ماسک رزماری برای آفتاب سوختگی

چند قطره روغن رزماری را با 2 قاشق غذاخوری ماست و یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید و بر روی آفتاب سوختگی بمالید، بگذارید 15 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید و بر روی پوست مرطوب کننده بمالید.
با استفاده از این ماسک آفتاب سوختگی تا مقدار زیادی درمان می شود

5. پاکسازی پوست صورت

مقادیر بالای مواد مغذی و ویتامین های موجود در روغن رزماری با افزایش جریان خون در پوست باعث پاکسازی پوست صورت می شود.روغن رزماری باعث شفاف شدن و روشن شدن پوست می شود.

6. درمان پف و سیاهی زیر چشم

روغن رزماری یک درمان طبیعی برای پف و سیاهی دور چشم محسوب می شود.و میتواند کمک بزرگی به از بین رفتن سیاهی زیر چشم کند

ماسک رزماری برای سیاهی دور چشم

1 قطره روغن رزماری را با 3/4 قاشق چایخوری روغن فندق ترکیب کنید و دور چشم ها بمالید، بگذارید 20 دقیقه بماند و سپس با آب سرد خوب بشویید.این ماسک طبیعی از روغن رزماری بخوبی تیرگی و سیاهی زیر چشم را میگیرد
7. دئو دورانت طبیعی

روغن رزماری عطر خوبی دارد و می تواند به عنوان یک دئودورانت طبیعی مورد استفاده قرار گیرد. یک قاشق غذاخوری روغن رزماری را با یک قاشق غذاخوری سرکه سیب ترکیب کنید و با پنبه زیر بغل بمالید.این باعث میشود بوی بد زیر بغل گرفته شود

 منبع:https://haftoyek.com

 

نازبانو بازدید : 31 دوشنبه 25 فروردین 1399 نظرات (0)

چگونه جوان تر بنظر برسیم ؟

در این مقاله سایت هفت و یک اطلاعاتی درباره این که چه مدل ابرویی سن را کمتر نشان می‌دهد؟ کم سن به نظر رسیدن، چگونه بیبی فیس باشیم؟ چطور جوان به نظر برسیم؟چگونه کمتر از سن‌مان به نظر برسیم؟چگونه کم سن به نظر برسیم، چه مدل مویی سن را کمتر نشان می‌دهد و روش‌هایی برای جوان‌تر به نظر رسیدن، را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

همه‌ی ما تأثیرات سن و ایجاد پیری و آثار چین و چروک بر روی پوست را درک می‌کنیم، ولی به این معنی نیست که اگر حواس‌مان را بر جوان‌تر شدن متمرکز کنیم، نمی‌توانیم جوانی و سرزندگی را به ظاهرمان بیافزاییم. برای این‌که ده سال جوان‌تر به نظر برسید، می‌توانید از بسیاری ترفندها و روش های آرایش، مو و لباس استفاده کنید تا ظاهرتان را جوان‌تر نشان دهید. همچنین می‌توانید بر سبک زندگی‌تان متمرکز شوید تا زندگی سر حال و شادابی و پر انرژی داشته باشید. مهمترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که فرقی نمی‌کند در چه سنی باشید، شما هنوز زیبا هستید؛ در واقع بسیاری از افراد پس از آن‌که اعتماد به نفس پیدا می‌کنند ظاهرشان بهتر می‌شود. اگر می‌خواهید بدانید چگونه ده سال جوان‌تر شوید، به مطالعه این نوشتار ادامه دهید.
ترفند اول :چهره تان را آراسته نگهدارید نگه داریددارید البته این بدان معنی نیست که ابروهایتان را باریک کنید بلکه به این معناست که ضمن داشتن ابروهای پهن همیه اطراف ابروهایتان تمیز و مرتب باشد که باعث می‌شود قابی برای چهره شما ایجاد کند و چشمان شما را زیبا جلوه کنند. این رسیدگی های به ظاهر جزئی از نظافت های روزانه محسوب می شوند که شما ببا رعایت کردنشان به جوان به نظر رسیدن خود کمک می کنید.

ترفند دوم : پوست‌تان را تمییز و مرطوب نگه دارید
تمیز و مرطوب کردن به محافظت از پوست کمک می‌کند و آن را سالم نگه می‌دارد.اما شستن بیش از اندازه پوست برای پوست زیان آور است. اما بطور مرتب از صابون استفاده نکنید که پوست‌های غیرجوان را خشک می‌کند، در عوض از پاک‌کننده‌هایی استفاده کنید که بدون از بین بردن رطوبت شما شستشوی ملایمی انجام می‌دهند.همانند شیرپاکن و ... از تونرهای پوست استفاده نکنید بخصوص تونرهایی تند و تیز یا با پایه الکل. از یک نرم‌کننده خوب برای روز و شب استفاده کنید. همچنین لایه برداریوست های قدیمی بسیار تاثیر گذار است.شما همچنین می توناید از تونر طبیعی گلاب استفاده کنید که موجب تقویت پوست و حفظ سلامت پوست می شود.

ترفند سوم : به فکر دست‌های‌تان باشید
از یک کرم دست خوب و کلاژن ساز و جوان کننده پوست همیشه و بطور مکررا استفاده کنید و به دنبال کرمی باشد که خاصیت ضدآفتاب هم داشته باشد. دست‌های کدر را با استفاده منظم از پوسته‌پوسته شدن روشن کنید. نمک دریا را با آبلیمو مخلوط کنید و با یک مسواک نرم دستهایتان را به آرامی مالش دهید.و بعد ز لایه برداری آن را تقویت کنید.

ترفند چهارم : به لاغری فکر کنید.

زیرا داشتن تناسب اندام موجب جوان ماندن شما می شود.
قبل از اینکه غذا بخورید، برای ۶۰ ثانیه به غذا فکر کنید. یک دقیقه را صرف عطر خوش شام نمائید، تصور کنید که مواد تشکیل دهنده‌ی غذا از کجا آمده‌اند و چگونه گرد هم جمع شده‌اند. سپس اولین گاز را مزه مزه کنید. .آرام غذا خوردن باعث می شود شما زودتر سیر شوید و اضافه وزن پیدا نکنید. تحقیقات منتشر شده در مجله‌ی آکادمی تغذیه و رژیم غذایی حاکی از آن است که افرادی که برای خوردن به مواد خوراکی حمله‌ور نمی‌شوند و بین هر لقمه فاصله می‌اندازند نسبت به کسانی که سریع غذا می‌خورند، وزن کمتری دارند.

منبع:https://haftoyek.com

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 93
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 301
  • بازدید سال : 1,733
  • بازدید کلی : 6,685